eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Remont ulicy Krakowskiej w Jaworznie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Rapackiego do skrzyżowania z ulicą Żukowa długości 516,85m wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Żukowa, w zakresie nawierzchni jezdni i chodników wraz z obramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Jaworzno: Remont ulicy Krakowskiej w Jaworznie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Rapackiego do skrzyżowania z ulicą Żukowa długości 516,85m wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Żukowa, w zakresie nawierzchni jezdni i chodników wraz z obramowaniem
Numer ogłoszenia: 126634 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6150830, fax 032 6150830 w. 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Krakowskiej w Jaworznie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Rapackiego do skrzyżowania z ulicą Żukowa długości 516,85m wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Żukowa, w zakresie nawierzchni jezdni i chodników wraz z obramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wykonanie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni ulicy Krakowskiej w Jaworznie na odcinku dł. 516,85m licząc od skrzyżowania z ulicą Rapackiego do skrzyżowania z ulicą Żukowa wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Żukowa w zakresie likwidacji spękań i kolein, poprzez frezowanie uszkodzonej nawierzchni jezdni i ułożenie nowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe i SMA oraz remontu chodnika z wjazdami do posesji i elementów odwodnienia jezdni. Zakres robót obejmuje również umocnienie poboczy i placu awaryjnego parkowania oraz uzupełnienie barier energochłonnych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót. Zastosowane, do zrealizowania przedmiotu zamówienia, materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają doświadczenie zawodowe - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN należy również przedstawić w EURO przeliczone wg kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 87 poz. 610), który wynosi 4,387. 3)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a)minimum 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych z którym bezpośrednio kontaktować będzie się inspektor nadzoru lub inspektor prowadzący; osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b)minimum 1mistrza robót drogowych, c)minimum 20 pracowników wykwalifikowanych, w tym min. 8 bitumiarzy, 5 brukarzy oraz minimum 2 osoby posiadające ukończone szkolenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem w czasie wykonywania robót, 4)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonywania zamówienia, w szczególności: - frezarka nawierzchni drogowych 2,0 m - szt.1, - piła do cięcia asfaltu - szt. 2, - zagęszczarka mechaniczna (w tym ubijak spalinowy 200 kg) - szt. 2, - kompresor spalinowy - szt. 1, - walec wibracyjny 600 kg - szt. 1, -piła do cięcia kostki i krawężnika - szt. 1, - walec wibracyjny 15 ton - szt. 1, - walec stalowy 10 ton - szt. 1, - walec wibracyjny 7,5 tony - szt. 1, - skrapiarka przewoźna do bitumu - szt. 1, - rozkładarka mas bitumicznych - szt. 1, - szczotka mechaniczna - szt. 1, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 4). 3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (o którym mowa w części V ust. 1 pkt. 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy oraz zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami). Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). 4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - (wg Załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zadania co najmniej narzędziami i urządzeniami, o których mowa w części V ust.1 pkt. 4. 5.Wykaz robót (wg Załącznika nr 7 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł), oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN należy również przedstawić w EURO przeliczone wg kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 87 poz. 610), który wynosi 4,387. Wykaz powinien zawierać zrealizowane zadania w tys. m2 wraz z podaniem wartości w zł. 6.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 8.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.jaworzno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, tj. Jaworzno ul. Krakowska 9, pok. nr 1. Opłata: 700,00 zł. Wpłata na konto: ING Bank Śląski o/Jaworzno nr 75 1050 1142 1000 0023 1008 1696..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Jaworzno ul. Krakowska 9, Sekretariat, wejście główne piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.