To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Włocławek: Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 126605 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90377 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy we Włocławku, ul. Kilińskiego 20, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222600, faks 054 4118600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego we Włocławku 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4) Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych druków wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad. Ewentualny wadliwy towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 6) Oferowane druki i urządzenia ewidencyjne powinny zawierać treść oraz spełniać parametry techniczne zatwierdzone i opracowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości. 7) Wykonawca winien dysponować własnymi wzorami druków, formularzy, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych opracowanych i zatwierdzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązujących w sądach powszechnych. 8) Wiedza na temat specyfikacji technicznej formularzy, druków i okładek spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. 9) W przypadku, kiedy treść zamawianego druku lub okładki opracowana zostanie przez Zamawiającego dostarczy on Wykonawcy wraz z zamówieniem, wzór oraz określi parametry techniczne jego wykonania. 10) Szczegółowy zestaw druków i urządzeń ewidencyjnych z podaniem kodu i nazwy oraz zamawianej ilości będą przekazywane Wykonawcy w zamówieniach cząstkowych. 11) Zamawiający zastrzega sobie, na koszt Wykonawcy, prawo do zmiany, zwrotu lub wymiany poszczególnych druków i urządzeń ewidencyjnych w razie niespełnienia podanych i wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub niezgodności z aktualnymi wzorami zatwierdzonymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości. 12) Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 13) Załącznik nr 1 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować druki, okładki i urządzenia ewidencyjnej lepszej jakości. 14) Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 15) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
- Drukarnia Nr 1 Przedsiebiorstwo Państwowe, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94097,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52913,85
Oferta z najniższą ceną: 52913,85 / Oferta z najwyższą ceną: 55540,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi drukowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych według specyfikacji zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.