eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie przy ul. 3 Maja 49



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Wejherowo: Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie przy ul. 3 Maja 49
Numer ogłoszenia: 126590 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 3 Maja 49, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724592, fax 058 6724592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opp.tkchopin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.opp.tkchopin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie przy ul. 3 Maja 49.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie przy ul. 3 Maja 4. 45262660-5 Usuwanie azbestu Rozbiórka pokrycia dachu z eternitu falistego na w/w budynku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. r. w sprawie sposobów i 649). -Rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku ,wywóz do zakładu utylizacji, opłata za utylizację Wywiezienie eternitu samochodami na odl. 130 km 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia -Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku -Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku -Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku -Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku -Wymiana kontrłat na dachu pod pokrycie płytami blacho-dachówki o odstępie łat ponad 20 cm -Wymiana łacenia dachu pod pokrycie płytami blachodachówki o odstępie łat ponad 20 cm -Wymiana desek czołowych -Wywiezienie samochodami gruzu drewnianego oraz z blach stalowych 45261213-0 Kładzenie dachów metalowych - Pokrycie dachów blacho-dachówką powlekaną w arkuszach o wymiarach modułu fali 21.0x30.0 cm -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - obróbki o szer. ponad 25 cm w rozwinięciu -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - pas nadrynnowy -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - rynna koszowa -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - gąsiory -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - ławy kominiarski -Blacho-dachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - płotki śniegowe -Położenie paro-izolacji na dachu -Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, w szczególności: a) kierownik budowy winien posiadać ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowlanym b) kierownik budowy winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późniejszymi zmianami) c) Potwierdzony stosownymi dokumentami z przeszkolenia przez uprawnioną instytucję wykaz zatrudnionych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek. a) wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał roboty budowlane w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę łączną co najmniej 100 000,00 PLN. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek, przy czym co najmniej w 60 % winien spełniać je jeden z wykonawców c) potwierdzony stosownymi dokumentami z przeszkolenia przez uprawnioną instytucję wykaz zatrudnionych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania ( załączniki nr 1 i 5 do specyfikacji)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny na podstawie wymaganych dokumentów: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu do właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) zezwolenie na wytwarzanie, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych, wymaganych przy robotach związanych z usuwaniem z obiektów wyrobów zawierających azbest. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do specyfikacji) b) aktualne dokumenty stwierdzające, że : -kierownik budowy posiada ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowlanym. - kierownik budowy przynależy (na dzień składania oferty) do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych) Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna pkt. 6.1.a-d, 3, pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane Dokumenty wymienione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4 ust. 1 rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ,oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opp.tkchopin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wejherowo ul. 3 Maja 49 w godz. od 8:30 do 14: 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie przy ul. 3 Maja 49 w Sekretariacie - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.