eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych segmentu parteru i I-go piętra dla potrzeb Opolskiego Centrum Zdrowia Publicznego w budynku w Opolu przy ul. Mickiewicza 1 na dz. nr 80 k.m. 47 obręb Opole.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Opole: Przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych segmentu parteru i I-go piętra dla potrzeb Opolskiego Centrum Zdrowia Publicznego w budynku w Opolu przy ul. Mickiewicza 1 na dz. nr 80 k.m. 47 obręb Opole.
Numer ogłoszenia: 126530 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Zdrowia Publicznego w Opolu, ul. Mickiewicza 1, 45-367 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4426471, fax 077 4426471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oczp.opole.pl/przetarg.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka podległa wojewodzie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych segmentu parteru i I-go piętra dla potrzeb Opolskiego Centrum Zdrowia Publicznego w budynku w Opolu przy ul. Mickiewicza 1 na dz. nr 80 k.m. 47 obręb Opole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlano-remontowe w zakresie wymiany między innymi instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej , telefonicznej, sieci komputerowej, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20 000 zł zgodnie z art. 45 ustęp 6 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma:
    1. posiadać potencjał kadrowy :
    a) kierownika budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku kierownika budów
    oraz minimum po 1 osobie z uprawnieniami budowlanymi w branżach:
    a) uprawnienia budowlane w specjalnościach : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i instalacji niskoprądowych
    2. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu conajmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości conajmniej 1 500 000, 00 zł ceny oferty brutto każda.
    3. być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 1 000.000,00 zł.
    4. posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy minimum 1 500.000,00 zł.
    5. nie podlegać wykluczeniu jeśli spełnia wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych (w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich urzędujących członków władz), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
    4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 (udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
    5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
    6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
    7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy.
    8. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich odbiorców, wartości, dat wykonania oraz wykonanego zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
    9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt. V pkt. 1.
    10. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia budowlane w zakresie branży budowlanej, aktualny wpis na listę członków właściwej Izby wraz z kserem tych uprawnień i wpisu do Izby(art. 12 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.( tekst jednolity-2003 r. Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami).
    11.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    12.Dowód wniesienia wadium.
    13. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    14. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób zażąda przedstawienia oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii dokumentu.
    15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
    16. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie wynikającej z przepisów kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.oczp.opole.pl/przetarg.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.oczp.opole.pl/przetarg.html.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: OPOLSKIE CENTRUM ZDROWIA PUBLICZNEGO
ul. Mickiewicza 1
45-367 Opole
pok. Nr 80 (sekretariat, czynny w godzinach 7.30 - 15.30), I piętro, wejście od ul. Słowackiego w podwórzu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.