eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie usług rolniczych w zakresie orki ugorów, koszenia łąk i pastwisk z rozdrobnieniem pokosu na gruntach zgłoszonych do dopłat bezpośrednich z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Pruszcz Gdański: Wykonanie usług rolniczych w zakresie orki ugorów, koszenia łąk i pastwisk z rozdrobnieniem pokosu na gruntach zgłoszonych do dopłat bezpośrednich z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 126446 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług rolniczych w zakresie orki ugorów, koszenia łąk i pastwisk z rozdrobnieniem pokosu na gruntach zgłoszonych do dopłat bezpośrednich z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług rolniczych w zakresie orki ugorów, koszenia łąk i pastwisk z rozdrobnieniem pokosu na gruntach zgłoszonych do dopłat bezpośrednich. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 obejmuje: wykoszenie areału o pow. 233,9000 ha, dz. nr 635, 636, 637, 638, 632, 630/1, 630/2, 630/3, 630/4, 630/5 obręb Kozy, gmina Czarna Dąbrówka; Zadanie nr 2 obejmuje: wykoszenie areału o pow. 36,5000 ha, dz. nr 8/5, 813, 12/38, obręb Trzebielino, dz. nr 10 obręb Broczyna, gmina Trzebielino; Zadanie nr 3 obejmuje: wykonanie talerzowania areału o pow. 33,0000 ha, dz. nr 72/12 obręb Dąbie gmina Bytów, dz. nr 222/1 obręb Kołczygłowy gmina Kołczygłowy oraz wykoszenie areału o pow. 37,0000 ha dz. nr 5/6 obręb Barnowo gmina Kołczygłowy oraz dz. nr 288/2 obręb Modrzejewo gmina Tuchomie; Zadanie nr 4 obejmuje: wykonanie talerzowania o pow. 264,5000 ha, dz. nr 395, 397/5, 398/3 obręb Pietrzykowo, dz. nr 524/10, 527/8, 536/21, 546/10, 546/11, 546/12, 546/13, obręb Koczała, dz. nr 305/6 obręb Nadziejewo gmina Koczała; Zadanie nr 5 obejmuje: wykonanie talerzowania areału o pow. 106,5000 ha dz. nr 507/4 obręb Barkowo gmina Człuchów, dz. nr 47/5, 194/41, 204/7, 204/8, 204/10 obręb Sokole gmina Czarne, dz. nr 433/4 obręb Uniechów i dz. nr 153/3 obręb Buka gmina Debrzno, łącznie z pracami towarzyszącymi. 2.Wytyczne dla Wykonawców: 2.1 Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 2.2 Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własnąodpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Warunki techniczne: 3.1 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 marca 2007 (Dz. U. nr 46 poz. 306) dotyczącym kultury rolnej oraz zgodnie z warunkami przyznawania jednolitej płatności obszarowej. 3.2. Za wypadki i szkody powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiada wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 3.3 W przypadku korzystania przez Wykonawcę z pomocy podwykonawców, należy w dniu podpisywania umowy z Zamawiającym przedłożyć podpisanie umowy z podwykonawcami (art. 647 kodeksu cywilnego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.10.00.00 - Usługi rolnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.10.00.00 - Usługi rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki ogólne 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ofertę stanowi: 2.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Do oferty załączone muszą być: 2.2.1 Oświadczenie: a) Wypełniony i podpisany druk -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2007 r. nr 223 poz. 1655) - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej to oświadczenie o nie prowadzeniu działalności. c) Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcy. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być złożone przez w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofertę. 2.2.2 Ponadto oferta musi zawierać: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. W takim przypadku zamawiający może zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Bytowie, ul. Zakładowa 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Bytowie, ul. Zakładowa 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykoszenie areału o pow. 233,9000 ha, dz. nr 635, 636, 637, 638, 632, 630/1, 630/2, 630/3, 630/4, 630/5 obręb Kozy, gmina Czarna Dąbrówka;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykoszenie areału o pow. 36,5000 ha, dz. nr 8/5, 813, 12/38, obręb Trzebielino, dz. nr 10 obręb Broczyna, gmina Trzebielino.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie talerzowania areału o pow. 33,0000 ha, dz. nr 72/12 obręb Dąbie gmina Bytów, dz. nr 222/1 obręb Kołczygłowy gmina Kołczygłowy oraz wykoszenie areału o pow. 37,0000 ha dz. nr 5/6 obręb Barnowo gmina Kołczygłowy oraz dz. nr 288/2 obręb Modrzejewo gmina Tuchomie;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie talerzowania o pow. 264,5000 ha, dz. nr 395, 397/5, 398/3 obręb Pietrzykowo, dz. nr 524/10, 527/8, 536/21, 546/10, 546/11, 546/12, 546/13, obręb Koczała, dz. nr 305/6 obręb Nadziejewo gmina Koczała;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie talerzowania areału o pow. 106,5000 ha dz. nr 507/4 obręb Barkowo gmina Człuchów, dz. nr 47/5, 194/41, 204/7, 204/8, 204/10 obręb Sokole gmina Czarne, dz. nr 433/4 obręb Uniechów i dz. nr 153/3 obręb Buka gmina Debrzno, łącznie z pracami towarzyszącymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.