eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja boisk i zagospodarowanie terenu przy Gimnazjum nr 48 przy ul. Deotymy 25/33 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Warszawa: Modernizacja boisk i zagospodarowanie terenu przy Gimnazjum nr 48 przy ul. Deotymy 25/33 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 126329 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk i zagospodarowanie terenu przy Gimnazjum nr 48 przy ul. Deotymy 25/33 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzenne terenu oraz modernizacja boisk sportowych przy Gimnazjum nr 48 przy ul. Deotymy 25/33 w Warszawie w Dzielnicy Wola. Zakłada się, że teren objęty zamówieniem będzie w przyszłości pełnił funkcję rekreacyjno - sportową dla uczniów uczęszczających do Gimnazjum nr 48 oraz częściowo dla uczniów z Zespołu Szkół Integracyjnych nr 71, których teren przylega bezpośrednio od strony północnej. Przewiduje się w ramach zamówienia wykonanie następującego zakresu robót: I. branża ogólnobudowlana: 1. roboty rozbiórkowe: 1) Likwidacja istniejących nawierzchni: a) nawierzchnia asfaltowa- 2386,4 m2 b) nawierzchnia z kostki betonowej - 170,3 m2 c) nawierzchnia z tartanu - 561,3 m2 d) nawierzchnia z płyt betonowych - 65,3 m2 e) nawierzchnia betonowa - 24,3 m2 2) Likwidacja innych elementów: a) schody betonowe - 11,3m2 b) schody z cegły - 14,68m2 c) murki betonowe - 53,3 mb d) bramka do piłki nożnej - 1 egz. e) betonowy stół do ping-pong a - 1 egz. 3) Likwidacja zieleni: a) drzewa przeznaczone do usunięcia - 20 szt. b) krzewy i formy krzewiaste przeznaczone do usunięcia - 14,2 m2 2. roboty do realizacji: 1) boisko do piłki ręcznej wraz z bieżnią okólną (z wyłączeniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej), 2) rzut kulą na 15m ( z wyłączeniem nawierzchni z trawy naturalnej ), 3) bieżna o długości 60m (z wyłączeniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ) 4) skok w dal i trójskok (z wyłączeniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ) 5) boisko do siatkówki o nawierzchni z kostki betonowej 6) boisko do koszykówki o nawierzchni z kostki betonowej 7) ścieżki piesze i pieszo - jezdne, 8) droga przeciwpożarowa, 9) parking z kostki betonowej 10) wykonanie nowego wjazdu od ulicy Deotymy. 11) przebudowa części schodów w centralnej części terenu . II. branża sanitarna : Istniejące budynki i boiska odwadniane są do istniejącego kolektora ogólnospławnego w ul. Deotymy. Istniejący przykanalik (średnica) 250 odprowadza ścieki i wody deszczowe z istniejących obiektów: hali, boiska, drogi pożarowej i chodnika betonowego na tyłach hali. Drugi kanał (średnica) 200 przechodzący pod modernizowanym boiskiem, do którego odprowadzane są wody deszczowe z dachu budynku szkoły oraz odwodnienie jezdni asfaltowej na tyłach tego budynku zostanie przełożony i włączony w nowoprojektowany przykanalik. Zakres robót: 1.1. Odwodnienie liniowe - należy wykonać wzdłuż boiska: do piłki ręcznej, końcówkach bieżni, boiska do koszykówki i siatkówki -odwodnienia liniowe typu HAURATON RECYFIX STANDARD 150 z rusztem kratowym ze stali ocynkowanej MW 30/30 klasy B125 - 205 mb - studzienki odpływowe wielofunkcyjne typu FASERFIX SUPER 300 - 10 sztuk. Korytka należy montować na podbudowie betonowej wg rys. szczegółowego. 1.2. Odwodnienie punktowe- należy wykonać przy budynku szkoły oraz na terenie modernizowanego parkingu - wpusty uliczne średnica 0,50 m żeliwne z osadnikiem h = 0,90 m i syfonem- 4 sztuki. Wpusty muszą mieć zamontowane płyty odciążające. 1.3. Rury i studzienki. - roboty ziemne, roboty pomiarowe, wykopy, umocnienie ścian wykopów, wywóz ziemi, zagęszczanie, podłoża, zasypanie wykopów, - wykonanie przykanalika z rur kamionkowych KERAMO-STEINZEUG o średnicy 250 mm, - wykonanie kanałów z rur PVC-U kl.S (SN8) DN 110, 160 , 200 mm, - studnia Dn1200 mm żelbetowa spadowa, - studzienki PE (średnica) 600 mm i (średnica) 425 mm, montowane włazy - klasy C250 1.4. Zbiornik przeciwpożarowy - roboty ziemne, roboty pomiarowe, wykopy, umocnienie ścian wykopów, wywóz ziemi, zagęszczanie, podłoża, zasypanie wykopów, -montaż zbiornika np. firmy Mall Poland o pojemności 100 m3 i wymiarach: - wysokość wewnętrzna 305cm, - wysokość zewnętrzna 355 cm, - długość 850 cm, - szerokość 600 cm. - zasuwa kołnierzowa żeliwna GGG z miękkim elastomerowym zamknięciem z elektrycznym siłownikiem i konstrukcją zabezpieczającą, - pompa zatapialna Wilo-EMU FA 08.34E (ustawienie mokre) z silnikiem T 13-2/9H(K) o parametrach Qp=10 l/s, Hp=2,1 bar, Ns=2,4 kW. -hydrant pożarowy naziemny Dn 80, -przejścia przez ścianę zbiornika uszczelnione pierścieniami typu Integra, -montaż rurociągów PE Dn 110mm ciśnieniowych izolowanych łupkami z wykonaniem próby szczelności(doprowadzenie wody do zbiornika z istniejącej sieci wodociągowej), -izolacja cieplna i przeciwwilgociowa zbiornika. III. Branża elektryczna 1. Roboty rozbiórkowe: 1.1 Demontaż istniejących słupów oświetleniowych. 1.2 Demontaż Istniejących linii kablowych do słupów oświetleniowych, w takim stopniu, w jakim kolidować one będą z projektowanymi elementami projektowanego wyposażenia technicznego obiektu (nowe linie kablowe, odwodnienia, nawierzchnie sportowe i mała architektura. 2. Roboty do realizacji: 2.1. Zasilanie obiektu do rozdzielnicy zasilająco-sterujacej TZSO Tablica TZSO do wbudowania w istniejącą tablicę TL. Linia zasilająca wykonana jest kablem YKYżo5x35, wyprowadzona jest z zacisków istn. podstawy bezpiecznikowej rozdzielnicy TG zlokalizowanej przy głównym wejściu do szkoły. 2.2. Elektroenergetyczne linie zasilające oświetlenie terenu i boisk. Rozprowadzenie energii elektrycznej do poszczególnych punktów odbiorczych obywać się będzie za pomocą linii kablowych typu YKY o izolacji 1,0 kV. Linie kablowe wprowadzone będą na tabliczki zaciskowe w poszczególnych słupach oświetleniowych. Zaciski PE tabliczek w końcowych słupach linii zostaną uziemione za pomocą uziomów szpilkowych o długości 6m i oporności < 30 ohm lub przyłączone do uziomu specjalnego najbliższego masztu oświetlenia boiska 2.3. Oświetlenie ogólne terenu. Oświetlenie projektowanych ciągów komunikacyjnych zostanie wykonane za pomocą opraw oświetlenia ulicznego typu np. Thorn JET1 z lampą sodową o mocy 70W, mocowaną ma słupie metalowym stożkowym o wysokości 6 m. Słupy ustawione będą na gotowym, typowym dla w/w słupa betonowym fundamencie prefabrykowanym. Mocowanie słupa do fundamentu śrubowe. 2.4. Oświetlenie boisk sportowych Oświetlenie boiska wykonane będzie za pomocą naświetlaczy np. f-my Thorn CHAMPION 1k wyposażonych w lampy sodowe o mocy: 1000W. Naświetlacze umieszczone będą na słupach o wysokości 12 m, ustawionych na fundamentach wykonanych wg. danych katalogowych producenta. Wszystkie oprawy mocowane na poziomych wspornikach (belkach poprzecznych T). Mocowanie masztów i słupów do fundamentu śrubowe. 2.5. System uziemień i połączeń wyrównawczych Dla słupów oświetleniowych rozmieszczonych na terenie boiska projektuje się specjalne systemy uziomowe wykonane z płaskownika FeZn 25x4. Tworzą one w ich rejonie układy ekwipotencjalizujące i wysterowujące potencjał na powierzchni ziemi. Układy uziomowe wykonane będą z ułożonych koncentrycznie w stosunku do masztu (słupa), oddalonych od siebie o 1 m i wykonanych płaskownika FeZn25x4, kolistych, uziomów otokowych. Uziomy będą zagłębiane w miarę oddalania się od środka układu poczynając od 0,6 a kończąc na 1,4 m. Ostatni uziom ostatni oddalony jest od osi słupa na ok. 5,0m. Poszczególne kręgi połączyć w sposób trwały galwanicznie np. za pomocą zacisków krzyżowych, zabezpieczonych przed korozją, z biegnącymi ku środkowi okręgu prostymi odcinkami płaskownika FeZn25x4. Z uwagi na występujące zbliżenia pomiędzy słupami oświetleniowymi i metalowymi elementami ogrodzeń należy wykonać pomiędzy nimi, za pomocą płaskownika FeZn25x4, połączenia wyrównawcze. Łączenie płaskownika z metalowymi elementami wyposażenia obiektu za pomocą zacisków i obejm. Pojedyncze elementy uziomowe i łączące układać na głębokości nie mniejszej niż 0,5 m. 2.6 . System monitoringu i nagłośnienia. Kablowe linie zasilające sygnałowe kamer przemysłowych projektuje się wykonać za pomocą kabla koncentrycznego o parametrach kabla typu RG59 lecz przystosowanego do układania w przestrzeniach zewnętrznych. Dodatkowo należy układać go w kanalizacji wykonanej z rur PCV np. typu OPTO o średnicy (średnica)50. Kanalizację wraz z kablami należy układać we wspólnym wykopie z kablami energetycznymi w odległości nie mniejszej niż. 20 cm. Po wprowadzeniu do budynku należy prowadzić je wzdłuż trasy W.L.Z. do zlokalizowanej w piwnicy portierni, gdzie przewiduje się ustawienie stanowiska operatora wyposażonego w multiplexer, rejestrator i monitor. Kable sygnału akustycznego do głośników typu RPX 2 x1,2 układane w kanalizacji wykonanej z rur PCV np. typu OPTO o średnicy (średnica) 50. 2.7 Wykonanie linii kablowej do zasilania do pompy p.poż. przy budynku sali gimnastycznej wraz z automatyką sterowania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następującą dokumentacja projektowo-kosztorysową modernizacji boisk sportowych : a) Projekt zagospodarowania terenu, b) Drobne formy architektoniczne, c) Konstrukcje, d) Instalacje elektryczne, e) Zasilanie energią elektryczną silnika pompy pożarowej wraz z automatyką f) Instalacje wodno - kanalizacyjne, g) Projekt budowlany zjazdu na ul. Deotymy, h) Projekt docelowej organizacji ruchu dla potrzeb obsługi posesji w ul. Deotymy oraz przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie i dokumentacją projektową, wymogami prawa budowlanego, wiedzą, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami technicznymi. 2) opracowania Planu Bezpieczeństwa Ochrony Zdrowia 3) opracowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego 4) zabezpieczenia obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę 5) wnoszenia opłat za zużytą przez siebie wodę i energię elektryczną 6) wykonania w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej 7) złożenie w dwóch egzemplarzach kolaudatu zawierającego: oświadczenie kierownika budowy, odbiorów technicznych wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów budowlanych oraz urządzeń. 8) zapewnienia dozoru placu budowy 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończonych pracach. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych rodzajów materiałów budowlanych oraz urządzeń niż wymienione w projekcie ale o co najmniej takich samych parametrach technicznych lub lepszych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 87.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy zł.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiotowi zamówienia. 2. niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie, ulic o długości min 400 metrów każda z nawierzchnią z asfaltu lub kostki betonowej, chodnikami z płyt chodnikowych lub kostki betonowej wraz z instalacjami podziemnymi oraz oświetleniem ulicznym. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a) Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) i naleźć do Izby Inżynierów Budownictwa, b) Kierownicy robót muszą posiać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach (bez ograniczeń): - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń)- min 1 osoba, - konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń)- min 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) - min 1 osoba, oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania i miejsce wykonania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 3 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz, tj. oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. 2. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt. V.1. ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 84,70 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.