eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › Przebudowa mostu w ciągu ul. Parkowej nad rzeką Myślinką w m. Dobrodzień



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Dobrodzień: Przebudowa mostu w ciągu ul. Parkowej nad rzeką Myślinką w m. Dobrodzień
Numer ogłoszenia: 126299 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, fax 034 3575100 w. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzień.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w ciągu ul. Parkowej nad rzeką Myślinką w m. Dobrodzień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbiórka nawierzchni i elementów konstrukcyjnych mostu; 2. Wykonanie nawierzchni oraz montaż nowych studzienek kanalizacyjnych; 3. Oczyszczenie nieczynnego kanału oraz wykopy rowów i kanałów melioracyjnych; 4. Wykonanie fundamentów oraz kanałów z rur typu HelCOR o śr. nominalnej 2800 mm; 5. Betonowanie; 6. Plantowanie; 7. Brukowanie; 8. Mycie konstrukcji; 9. Montaż barieroporęczy sztywnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7500 zł (siedem tysięcy pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. b) przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 m-cy. Oceny będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o dane zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty (wskazanych do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm). (załącznik nr 2 SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z w/w dokumentów. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona. 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie ( załącznik nr 3 SIWZ). 7. Wykaz podwykonawców jeżeli będą (załącznik nr 4 SIWZ) 8. Przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 10. Kosztorys. 11. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzień.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dobrodzień, 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Gmina Diobrodzień, Plac Wolności 1, pokój nr 8 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.