eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Przebudowa nawierzchni chodnika przy ulicy Pszczyńskiej w Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Miedźna: Przebudowa nawierzchni chodnika przy ulicy Pszczyńskiej w Woli
Numer ogłoszenia: 126294 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax 032 2116089.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni chodnika przy ulicy Pszczyńskiej w Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Wymianę nawierzchni odcinka o długości 188,00 mb i szerokości 2,00 mb, od przejścia dla pieszych za skrzyżowaniem ul. Pszczyńskiej z ulicami Górniczą i Kopalnianą w kierunku Miedźnej. Chodnik zlokalizowany jest po lewej stronie ulicy Pszczyńskiej, patrząc od strony Woli w kierunku Miedźnej. a) Szczegółowy zakres robót obejmuje: Rozebranie istniejącego chodnika z płytek chodnikowych 50x50x7 cm - 391,545 m2 Rozebranie wjazdów z kostki brukowej betonowej - 69,25 m2 Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm - 207,00 mb Rozebranie obrzeża betonowego 6x20 cm - 141,40 mb Ułożenie nowego krawężnika 15x30 cm: - wystającego - 170,50 mb - wtopionego - 36,50 mb - na płask - 30,50 mb Ułożenie obrzeża betonowego 8x30 cm - 163,50 mm Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej - 391,545 m2 Wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm czerwonej - 63,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm), f) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Miedźnej nr konta 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006: g) wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 UPZP. 2. Wykonają zamówienie w terminie określonym w pkt IV SIWZ 3. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. 4. Posiadają minimum: 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z aktualna przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykonali minimum 2 roboty w przeciągu ostatnich 5 lat, w rodzaju, zakresie i wartości tożsamych z przedmiotem zamówienia. 6. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 złotych, 7. Posiadają niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia, w ilości niemniejszej jak w załączniku nr 7, Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Za skutecznie złożony formularz uzna się wyłącznie wypełniony i podpisany druk załącznika nr 4 lub przepisany i podpisany w pełnej literalnej zgodności z jego treścią. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokument stwierdzający, że osoba która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia - dotyczy uprawnień do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie szczegółowego zakresu robót podanego w załącznikach nr 1, 2, oraz 3, który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji. 9. Wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ - podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11.Wykaz niezbędnego do wykonania zadania sprzętu , jakim dysponuje wykonawca - zał. nr7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miedźna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131 pokój nr 6 lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.