eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Wałbrzych: Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 126214 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadpracy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla osób bezrobotnych z Powiatu Wałbrzyskiego. Łącznie szkoleniami zostanie objętych 35 osób bezrobotnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają warunki szczególne: 5.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 6.posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej 7.dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym opisanych w załączniku nr 1 -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- do siwz (dla każdego z pakietu z osobna) tj.: 1 w zakresie pakietu nr 1 - Recepcjonista z nauką języka obcego osobami, które dysponują (uwaga - ilekroć poniżej mowa o Tabeli zamawiający rozumie przez to odpowiednią Tabelę z załącznika nr 1 do siwz pn: :szczegółowy opis przedmiotu zamówienia): 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11 i: a)doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11, lub b)doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności administracyjne z zakresu obsługi hotelowej na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania . 2.Wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 1 w pozycji 12 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania 2. w zakresie pakietu nr 2 - Kelner - barman z nauką języka obcego dla początkujących osobami, które dysponują: 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 3 do 7, 2.wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w tabeli Nr 2 w pozycji 11 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 3.wykształceniem minimum średnim i doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 12, 4.wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 10. 3.w zakresie pakietu nr 3 - Grafika komputerowa na potrzeby reklamy i marketingu osobami, które dysponują: wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, chociażby z jednego zagadnienia określonego w Tabeli Nr 3 w pozycji od 1 do 12, 2)Dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21: a)wykształceniem wyższym informatycznym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21 lub b)wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym z zakresu tworzenia materiałów reklamowo - marketingowych zdobyte na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21. 4.w zakresie pakietu nr 4 - Pracownik biura podróży z obsługą komputera i nauką języka obcego, które dysponują: 1)wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności związane z obsługą ruchu turystycznego na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 2)wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w tabeli Nr 4 w pozycji 10, 3)wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w Tabeli Nr 4 w pozycji 11. 8.wykonali lub wykonują minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia (w zależności od części przedmiotu zamówienia (pakietu) na które wykonawca złoży ofertę to wykonana usługa winna obejmować zakres wynikający z ilości ww. części) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian; 2.Aktualny dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem ich doświadczenia zawodowego, uprawnień oraz z podaniem ich wykształcenia; 5.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania usług, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia 6.Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług . - 10
  • 3 - Zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
  • 4 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji danego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. - 20
  • 5 - Warunki szkolenia - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 121.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, pok. nr 110 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków projektowych Projekt przeciw bezrobociu PO-KL.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Recepcjonista z nauką języka obcego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kelner - barman z nauką języka obcego dla początkujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grafika komputerowa na potrzeby reklamy i marketingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 5 osób bezrobotnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2009.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik biura podróży z obsługą komputera i nauką języka obcego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.