eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12620

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzno: bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, do kontaktów: Magdalena Kasperczyk, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6150830, fax 032 6150830 w. 20, e-mail: przemyslaw.gardon@um.jaworzno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdim.jaworzno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Magdalena Kasperczyk, Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 614-23-02, fax 032 614-23-10, e-mail: magdalena.kasperczyk@mzdim.jaworzno.pl, www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.jaworzno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie infrastrukturą drogową. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jaworzno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni dróg i ulic w Jaworznie w roku 2007. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Czyszczenie urządzeń odwadniających Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej Oczyszczenie nawierzchni drogowej Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej Remont Cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych Remont Cząstkowy nawierzchni bitumicznych Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej Wzmocnienie i remont istniejącej nawierzchni geowłókniną i warstwą asfaltową Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych Przestawienie betonowych obrzeży chodnikowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2/posiadają doświadczenie zawodowe - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontów cząstkowych różnych rodzajów nawierzchni a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż wartość roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, 3/posiadają niezbędną wiedzę i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a)minimum 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie dróg, z którą bezpośrednio kontaktować się będzie zamawiający; osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b)dwóch brygad, każda posiadająca co najmniej: 1 mistrza robót drogowych oraz 2 robotników wykwalifikowanych, 4/posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonywania zamówienia, w szczególności (minimum): Frezarka i rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt. Skrapiarka do bitumu - 1 szt. Walec samojezdny wibracyjny - 1 szt. Walec statyczny - 1 szt. Recyklery do przetwarzania ,,destruktu\ - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - 1 szt. Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych - 1 szt. Samochody ciężarowe o ład. od 5t do 10 t - 2 szt. Koparko - ładowarki - 1 szt. Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem - 1 szt. Agregaty prądotwórcze - 1 szt. Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 2 szt. Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 2 szt. Spalinowe ubijarki ,,stopowe\ do zagęszczania nawierzchni - 1 szt. Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach - 1 szt. Remonter do przetwarzania \destruktu\ dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - 1 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa napodstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 4). 3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (o którym mowa w części V ust. 1 pkt. 3 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje. Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zadania co najmniej narzędziami i urządzeniami, o których mowa w części V ust.1 pkt. 4. 5.Wykaz robót w zakresie remontów cząstkowych różnych rodzajów nawierzchni, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż wartość robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 9.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.jaworzno.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1)Za zaliczeniem pocztowym lub 2)Przy odbiorze osobistym potwierdzenie wpłaty na konto: ING Bank Śląski o/Jaworzno nr: 75 1050 1142 1000 0023 1008 1696. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 10:30, W siedzibie MZDiM, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, Sekretariat, piętro I.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.