eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawy materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla WZLP w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Olsztyn: Dostawy materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla WZLP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 126128 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie , Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6785353, 6785300, faks 089 6785300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla WZLP w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilościach wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z SIWZ. Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe w załączniku nr 2 będącym integralną częścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - tylko pełne pakiety w liczbie 5. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz przepisami prawnymi w szczególności z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2004.93.896). Pakiet I - materiały opatrunkowe i pieluchomajtki - CPV 33141110-4, CPV 33141111-1, CPV 33141119-7, CPV 33141113-4, CPV 33141114-2, CPV 33771200-7; Pakiet II - rękawice medyczne jednorazowego użytku - CPV 33141420-0; Pakiet III - sprzęt medyczny jednorazowego użytku - CPV 33141310-6, CPV 33141320-9, CPV 33141220-8; Pakiet IV - inny drobny sprzęt medyczny - CPV 33141641-5, CPV 33141411-4, CPV 38412000-6; Pakiet V - art. medyczne jednorazowe - CPV 33770000-8, CPV 33141000-0. Zamawiający podaje wielkość opakowań, aby była możliwa obiektywna ocena (dotyczy w szczególności pakietu nr I). Jeżeli Wykonawca dysponuje innymi wielkościami danego asortymentu należy przeliczyć te wartości do wskazanych w załączniku nr 2, lub przeliczyć wg posiadanych wielkości. Zmienioną w ten sposób ilość asortymentu zaokrąglamy do pełnego opakowania, tak aby realny był zakup danego asortymentu w żądanej ilości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, nie mający zaległości podatkowych w uiszczaniu opłat skarbowych i składek ZUS, oraz spełniający warunki określone w specyfikacji. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie dostarczonych, wymaganych dokumentów, których wykaz Zamawiający zamieszcza w pkt. VI SIWZ. W razie wątpliwości Zamawiający zażąda od Wykonawcy, w określonym przez siebie terminie, dokumentów potwierdzających oświadczenia lub wezwie do złożenia wyjaśnień. Ocena nastąpi na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą (nie uzupełnią na żądanie) dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wypełnione i podpisane oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Projekt umowy - zaakceptowany i parafowany wzór umowy, której wzór stanowi dodatek do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Należy wskazać podwykonawców, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca, jeżeli nie należy złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE/ świadectwa dopuszczające do stosowania w Polsce, oraz dostarczenie ich na każde żądanie zamawiającego. Deklarację zgodności CE/ świadectwa dopuszczające do stosowania w Polsce. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Do oferty należy dołączyć opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (folder, karty katalogowe, prospekty reklamowe producenta, w j.polskim, ze zdjęciami), zawierające opisy podstawowych parametrów z zaznaczonymi markerem parametrami zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiającego w SIWZ, sposób użycia oferowanych produktów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, 10-228 Olsztyn, al.Wojska Polskiego 35, drogą pocztową, osobiście lub pobrać ze strony www.wzlp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Olsztyn, al.Wojska Polskiego 35 - siedziba zamawiającego, sekretariat, pokój 39..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek w ilościach wskazanych w SIWZ dla WZLP w Olsztynie. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - rękawice medyczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy rękawic medycznych jednorazowego użytku w ilościach wskazanych w SIWZ dla WZLP w Olsztynie. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - sprzęt medyczny jednorazowego użycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użycia w ilościach wskazanych z SIWZ dla WZLP w Olsztynie. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - inny drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego w ilościach wskazanych w SIWZ dla WZLP w Olsztynie. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.14.14.11-4, 38.41.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - artykuły medyczne jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowych artyk. medycznych w ilościach wskazanych w SIWZ dla WZLP w Olsztynie. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.