Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Warszawa: Zorganizowanie pobytów rekreacyjnych w kraju i zagranicą dla dzieci pracowników PR-S.A. (znak sprawy: DK/WPzp-36/10)
Numer ogłoszenia: 125995 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytów rekreacyjnych w kraju i zagranicą dla dzieci pracowników PR-S.A. (znak sprawy: DK/WPzp-36/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimini. 2. Wiek dzieci: 12-14 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 17.07.2010 r.. 4. Przewidywana liczba uczestników około 15 osób. 5. Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym, odległość od plaży max. 350 m. 6. Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 7. Wyżywienie: a) w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika, b) w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) dyskoteki, gry i zabawy sportowe, d) zwiedzanie najbliższej okolicy, e) wycieczka autokarowa do Rzymu, f) wycieczka autokarowa do Wenecji, g) wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka pilota i rezydenta biura. 13. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 14. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 15. Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż. Zadanie 2 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimini. 2. Wiek dzieci: 12-14 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.08.2010 r. a 15.08.2010 r. 4. Przewidywana liczba uczestników: około 15 osób. 5. Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym odległość od plaży max. 350 m. 6. Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 7. Wyżywienie: a) w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika, b) w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) dyskoteki, gry i zabawy sportowe, d) zwiedzanie najbliższej okolicy, e) wycieczka autokarowa do Rzymu, f) wycieczka autokarowa do Wenecji, g) wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka pilota i rezydenta biura. 13. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 14. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 15. Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż. Zadanie 3 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego w Dziwnówku. 2. Wiek dzieci: 7-13 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 12 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu)w tym 11 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 20.07.2010 r. 4. Przewidywana liczba uczestników około: 30 osób. 5. Zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, pokoje 2-4 osobowe (bez łóżek piętrowych i dostawek)z pełnym węzłem sanitarnym. 6. Zapewnienie bazy rekreacyjno-sportowej (boiska do gier zespołowych, świetlica, stołówka na terenie ośrodka, gry świetlicowe, wyposażenie obiektu w salę TV i salę dyskotekową). 7. Wyżywienie - 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja oraz suchy prowiant w drodze powrotnej. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) zwiedzanie najbliższej okolicy, d) dyskoteki, karaoke, gry i zabawy sportowe, e) ogniska z pieczeniem kiełbasek. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 13. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 14. Ubezpieczenie uczestników: NNW..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej cztery usługi polegające na organizacji krajowych i zagranicznych pobytów rekreacyjnych lub obozów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i/lub młodzieży, przy czym łączna wartość wykazanych czterech usług nie może być mniejsza niż 100.000,00 złotych (PLN) brutto. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej - z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia oraz odpowiedzialności kontraktowej - z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na wymaganą minimalną sumę gwarancyjną 500.000 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC deliktowej i 500.000 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC kontraktowej. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.3.1 wypełniony /Formularz oferty/ na załączniku nr 2 do SIWZ; 8.3.2 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty bez zwiększania jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, ze zmiany te są konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statusowych zadań. 2. Zmiana treści umowy z uwzględnieniem treści ust. 1 będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, 2) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Poza przypadkami przewidzianymi w Umowie i przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może także odstąpić od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy z tego tytułu może nastąpić e terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 320 piętro III (stary budynek) od pon.do pt. w godz. 8:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 11:45, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Przetarg na zorgaznizowanie pobytów rekreacyjnych w kraju i zagranicą ..etc (znak sprawy : DK/WPzp-36/10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimimi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimini. 2. Wiek dzieci: 12-14 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 17.07.2010 r.. 4. Przewidywana liczba uczestników około 15 osób. 5. Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym, odległość od plaży max. 350 m. 6. Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 7. Wyżywienie: a) w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika, b) w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) dyskoteki, gry i zabawy sportowe, d) zwiedzanie najbliższej okolicy, e) wycieczka autokarowa do Rzymu, f) wycieczka autokarowa do Wenecji, g) wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka pilota i rezydenta biura. 13. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 14. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 15. Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania wypoczynku tj. liczba dni - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimini.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego we Włoszech w miejscowości Rimini. 2. Wiek dzieci: 12-14 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.08.2010 r. a 15.08.2010 r. 4. Przewidywana liczba uczestników: około 15 osób. 5. Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym odległość od plaży max. 350 m. 6. Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 7. Wyżywienie: a) w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika, b) w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) dyskoteki, gry i zabawy sportowe, d) zwiedzanie najbliższej okolicy, e) wycieczka autokarowa do Rzymu, f) wycieczka autokarowa do Wenecji, g) wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka pilota i rezydenta biura. 13. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 14. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 15. Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego w Dziwnówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie pobytu rekreacyjnego w Dziwnówku. 2. Wiek dzieci: 7-13 lat. 3. Czas trwania wypoczynku minimum 12 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu)w tym 11 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 20.07.2010 r. 4. Przewidywana liczba uczestników około: 30 osób. 5. Zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, pokoje 2-4 osobowe (bez łóżek piętrowych i dostawek)z pełnym węzłem sanitarnym. 6. Zapewnienie bazy rekreacyjno-sportowej (boiska do gier zespołowych, świetlica, stołówka na terenie ośrodka, gry świetlicowe, wyposażenie obiektu w salę TV i salę dyskotekową). 7. Wyżywienie - 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja oraz suchy prowiant w drodze powrotnej. 8. Program: a) rekreacyjno-sportowy, b) plażowanie i kąpiele, c) zwiedzanie najbliższej okolicy, d) dyskoteki, karaoke, gry i zabawy sportowe, e) ogniska z pieczeniem kiełbasek. 9. Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 10. Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 11. Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami. 12. Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów. 13. Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa. 14. Ubezpieczenie uczestników: NNW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania wypoczynku, tj liczba dni - 60
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.