eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › wykonanie przedsięwzięciaZarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Błonie termomodernizacja budynków1. Domu Kultury nr 1 w Radzikowie, 2. Domu Kultury nr 2 w Radzikowie, 3. Przedszkola nr 4 przy ul. Grodziskiej w Błoniu, 4. Przedszkola nr 5 w Radzikowie, 5. Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego 19 w Błoniu, oraz rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Błonie: wykonanie przedsięwzięcia: Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Błonie termomodernizacja budynków: 1. Domu Kultury nr 1 w Radzikowie, 2. Domu Kultury nr 2 w Radzikowie, 3. Przedszkola nr 4 przy ul. Grodziskiej w Błoniu, 4. Przedszkola nr 5 w Radzikowie, 5. Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego 19 w Błoniu, oraz rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku
Numer ogłoszenia: 125923 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przedsięwzięcia: Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Błonie termomodernizacja budynków: 1. Domu Kultury nr 1 w Radzikowie, 2. Domu Kultury nr 2 w Radzikowie, 3. Przedszkola nr 4 przy ul. Grodziskiej w Błoniu, 4. Przedszkola nr 5 w Radzikowie, 5. Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego 19 w Błoniu, oraz rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Termomodernizacja budynku Domu Kultury nr 1 w Radzikowie
Zakres robót obejmuje min.:
- częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych,
- częściową wymianę stolarki drzwiowej,
- wymianę pokrycia dachu,
- remont kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę obróbek.
Część nr 2 - Termomodernizacja budynku Domu Kultury nr 2 w Radzikowie
Zakres robót obejmuje min.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- wymianę pokrycia dachu,
- remont kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę obróbek.
Część nr 3 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 4 przy ul. Grodziskiej w Błoniu
Zakres robót obejmuje min.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- docieplenie tarasu wraz z remontem,
- wymianę pokrycia dachowego,
- remont kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę obróbek.
Część nr 4 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 5 w Radzikowie
Zakres robót obejmuje min.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- wymianę instalacji c.o.,
- częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę pokrycia dachu,
- remont kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę obróbek.
Część nr 5 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego 19 w Błoniu
Zakres robót obejmuje min.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- wymianę luksferów na pustaki szklane,
- wymianę instalacji c.o.,
- wymianę pokrycia dachu (bez łącznika),
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę obróbek.
Część nr 6 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku
Zakres robót obejmuje min.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- wymianę luksferów na okna z częściowym zamurowaniem otworów,
- wykucie otworu i wstawienie drzwi ewakuacyjnych z zamkiem antypanicznym wraz z wykonaniem chodnika,
- wymianę instalacji c.o.,
- częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę pokrycia dachu,
- wymianę instalacji odgromowej oraz wymiana obróbek,
- rozbudowę szkoły wg dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę,
- budowę platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych,
- zagospodarowanie i uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentach, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części, o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) Część 1: 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych),
b) Część 2: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych),
c) Część 3: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
d) Część 4: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
e) Część 5: 30.000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
f) Część 6: 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
      a). dotyczy części nr 1:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto każda,
      b). dotyczy części nr 2:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto każda,
      c). dotyczy części nr 3:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 350.000,00 zł brutto każda,
      d). dotyczy części nr 4:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 250.000,00 zł brutto każda,
      - 2 zadania z zakresu wymiany instalacji c.o. w budynkach użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o kubaturze co najmniej 1.500 m3;
      e). dotyczy części nr 5:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto każda,
      - 2 zadania z zakresu wymiany instalacji c.o. w budynkach użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o kubaturze co najmniej 9.500 m3;
      f). dotyczy części nr 6:
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o wartości robót co najmniej 400.000,00 zł brutto każda,
      - minimum 2 budów o podobnym zakresie - tj. polegających na wykonaniu rozbudowy lub budowy budynków użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o kubaturze co najmniej 1.500 m3,
      - 2 zadania z zakresu wymiany instalacji c.o. w budynkach użyteczności publicznej (Zamawiający nie uwzględni hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych) o kubaturze co najmniej 12.000 m3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować:
      dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6:
      - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadająca aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
      - kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
      dotyczy części nr 4, 5, 6:
      - kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji c.o. oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. dowód wniesienia wadium,
2. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione,
3. uproszczony kosztorys ofertowy,
4. harmonogram/y rzeczowo finansowy/e,
5. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp,
6. dokument dotyczący podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej tj. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,
7. oświadczenie Wykonawcy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku wyboru jego oferty przedstawi w dniu podpisania umowy, opłaconą polisę na kwotę co najmniej równą wartości złożonej oferty na cały okres realizacji umowy,
8. oświadczenie Wykonawcy o podstawie dysponowania narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, wg specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
9. podpisany/e wzór/y umowy/ów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba że wystąpiły okoliczności:
1.1. zmiana zakresu robót:
a). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
b). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
1.2. zmiana terminu realizacji:
a). zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
b). z powodu niekorzystnej aury wydłużającej termin budowy,
1.3. w innych przypadkach:
a). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu,
b). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Biuro Obsługi Interesanta (Ratusz, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego System zielonych inwestycji Część 1) - zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Błonie GiS IV 2011.
Osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Kulesz, Bożena Hofman (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 22 725-30-04 w. 180.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Domu Kultury nr 1 w Radzikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych,
    - częściową wymianę stolarki drzwiowej,
    - wymianę pokrycia dachu,
    - remont kominów,
    - wymianę instalacji odgromowej,
    - wymianę obróbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Domu Kultury nr 2 w Radzikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
    - wymianę pokrycia dachu,
    - remont kominów,
    - wymianę instalacji odgromowej,
    - wymianę obróbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 4 przy ul. Grodziskiej w Błoniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
    - docieplenie tarasu wraz z remontem,
    - wymianę pokrycia dachowego,
    - remont kominów,
    - wymianę instalacji odgromowej,
    - wymianę obróbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 5 w Radzikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
    - wymianę instalacji c.o.,
    - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
    - wymianę pokrycia dachu,
    - remont kominów,
    - wymianę instalacji odgromowej,
    - wymianę obróbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego 19 w Błoniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
    - wymianę luksferów na pustaki szklane,
    - wymianę instalacji c.o.,
    - wymianę pokrycia dachu (bez łącznika),
    - wymianę instalacji odgromowej,
    - wymianę obróbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
    - wymianę luksferów na okna z częściowym zamurowaniem otworów,
    - wykucie otworu i wstawienie drzwi ewakuacyjnych z zamkiem antypanicznym wraz z wykonaniem chodnika,
    - wymianę instalacji c.o.,
    - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
    - wymianę pokrycia dachu,
    - wymianę instalacji odgromowej oraz wymiana obróbek,
    - rozbudowę szkoły wg dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę,
    - budowę platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych,
    - zagospodarowanie i uporządkowanie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.