eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Gromadka: Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej
Numer ogłoszenia: 125867 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka , ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Zaciągniecie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej: Zadanie nr 1- Zaciągnięcie długoterminowego bankowego kredytu na zadanie : Remont dróg gminnych z włączeniem do drogi krajowej A18 , Zadanie nr2- Zaciągnięcie krótkoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego na zadanie inwestycyjne: Sieć wodociągowa z przyłączami i sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami Motyle-Pasternik -Nowa Kuźnia, gmina Gromadka, etap: budowa sieci wodociągowej Pasternik -Nowa Kuźnia z przesyłem do Oczyszczalni w Gromadce. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV): Przedmiot główny 66.11.30.00-5-usługi udzielania kredytu 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 -Zaciągnięcie długoterminowego bankowego kredytu na zadanie: Remont dróg gminnych z włączeniem do drogi krajowej A18 : 1) w kwocie 394 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia: 25 lipiec 2010 r., 3) zaciągany na 10 lat, z czasookresem spłaty w latach 2011-2020 w 40 kwartalnych ratach , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia roku następującego, po roku uruchomienia pierwszej transzy kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8) Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 . 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 -Zaciągnięcie krótkoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego na zadanie: Sieć wodociągowa z przyłączami i sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami Motyle-Pasternik -Nowa Kuźnia, gmina Gromadka, etap: budowa sieci wodociągowej Pasternik -Nowa Kuźnia z przesyłem do Oczyszczalni w Gromadce : 1) w kwocie 2480 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia, w 2-ch transzach: a) na dzień 08 czerwca 2010 r. 1 275 000,00 zł b) na dzień 20 wrzesień 2010 r. 1 205 000,00 zł , 3) termin spłaty do 31 grudnia 2010 r. , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, następującego po dacie uruchomienia pierwszej transzy kredytu , kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji , 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8)Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - prawo bankowe ( tekst jednolity z dn. 13.05.2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami ) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie ze strony Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 36 ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), uprawniające do prowadzenia działalności bankowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gromadce ,Ul. Generała Władysława Sikorskiego nr 9 ,59-706 Gromadka ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gromadce ,Ul. Generała Władysława Sikorskiego nr 9 ,59-706 Gromadka ,Pokój nr 4 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaciągnięcie długoterminowego bankowego kredytu na zadanie: Remont dróg gminnych z włączeniem do drogi krajowej A18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) w kwocie 394 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia: 25 lipiec 2010 r., 3) zaciągany na 10 lat, z czasookresem spłaty w latach 2011-2020 w 40 kwartalnych ratach , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia roku następującego, po roku uruchomienia pierwszej transzy kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8) Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaciągnięcie krótkoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego na zadanie: Sieć wodociągowa z przyłączami i sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami Motyle-Pasternik -Nowa Kuźnia, gmina Gromadka, etap: budowa sieci wodociągowej Pasternik -Nowa Kuźnia z przesyłem do Oczyszczalni w Gromadce :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) w kwocie 2480 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia, w 2-ch transzach: a) na dzień 08 czerwca 2010 r. 1 275 000,00 zł b) na dzień 20 wrzesień 2010 r. 1 205 000,00 zł , 3) termin spłaty do 31 grudnia 2010 r. , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, następującego po dacie uruchomienia pierwszej transzy kredytu , kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji , 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8)Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.