eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Iławie. Postępowanie znak OO.271.32.2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Iława: Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Iławie. Postępowanie znak OO.271.32.2012.
Numer ogłoszenia: 1257 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248875 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Iławie. Postępowanie znak OO.271.32.2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części: 1) Część 1 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie - obejmuje a) prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji psychologicznych, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie b) prowadzenie poradnictwa psychologicznego i wychowawczego dla rodziców i nauczycieli, pomoc psychologiczna dla młodzieży, psychoedukacja w szkołach , c) pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, d) koordynowanie i superwizja prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie ,prowadzenie spotkań konsultacyjno - superwizyjnych dla konsultantów Ośrodka e) przedmiot zamówienia obejmuje 12 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 576 godzin - w tym 10 godzin konsultacji i 2 godziny dyżurów przy telefonie zaufania tygodniowo. f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2) Część 2 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji oraz motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji psychologicznych oraz motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, uzależnienia od hazardu. b) Pomoc psychologiczną młodzieży, psychoedukacja w szkołach i poradnictwo psychologiczne dla nauczycieli c) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów w Ośrodku d) Przedmiot zamówienia obejmuje 3 godziny konsultacji w tygodniu x 48 tygodni = 144 godziny. e) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. f) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. g) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 3) Część 3 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie- obejmuje: a) prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie, w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów c) Przedmiot zamówienia obejmuje 6 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 288 godzin. d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 4) Część 4 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i dyżury przy telefonie zaufania w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie c) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni + 10 godzin warsztatów profilaktycznych dla współuzależnionych = 202 godziny. d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej. 5) Część 5 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, prowadzenie zajęć korekcyjno - edukacyjnych grupowych dla osób będących sprawcami przemocy w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, b) Prowadzenie zajęć edukacyjnych grupowych dla osób uzależnionych, c) Motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, d) Prowadzenie zajęć korekcyjnych i edukacyjnych w zakresie problemów przemocy w rodzinie, e) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie f) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni = 192 godziny, w tym 2 godziny konsultacji indywidualnych i 2 godziny zajęć grupowych tygodniowo. g) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. h) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. i) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 2. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne 4. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 5. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy. 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychologiczny Danuta Górny, ul. Sobieskiego 47B/18, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janina Janikowska, Sąpy 7, 14-204 Rudzienice, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łucja Wieczorek, ul. Gen. Andersa 6/5, 14-202 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8352,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, prowadzenie zajęć korekcyjno - edukacyjnych grupowych dla osób będących sprawcami przemocy w rodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Tomaszewski, ul. Ostródzka 46B/20, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7968,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.