eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie stref pożarowych w budynku Centrum Kongresowego Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20 -znak postępowaniaIORPIB/ZP/RB/strefy.poż./2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Poznań: wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie stref pożarowych w budynku Centrum Kongresowego Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20 -znak postępowania: IORPIB/ZP/RB/strefy.poż./2011
Numer ogłoszenia: 125694 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55894 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy, ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8649000, faks 61 8676301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie stref pożarowych w budynku Centrum Kongresowego Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20 -znak postępowania: IORPIB/ZP/RB/strefy.poż./2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie stref pożarowych w budynku Centrum Kongresowego Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20 -znak postępowania: IORPIB/ZP/RB/strefy.poż./2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do siwz: -przedmiary robót (zał. nr 1a i 1b do siwz), -w zakresie architektury (zał. nr 2 do siwz): opis techniczny, plan sytuacyjny, rzut piwnicy - stan istniejący i analiza stref pożarowych, rzut parteru - stan istniejący i analiza stref pożarowych, rzut I piętra - stan istniejący i analiza stref pożarowych, rzut II, III, IV piętra - stan istn. i analiza stref pożarowych, rzut piwnic - projekt, rzut parteru - projekt, rzut I piętra - projekt, rzut II, III, IV piętra - projekt , zestawienie przegród ppoż. - zestawy aluminiowe, zestawienie przegród ppoż. - kurtyny okienne, szczegóły montażu okna stałego O1, szczegóły montażu zestawu aluminiowego Z1, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-ogólna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-kurtyny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-ślusarka, -w zakresie instalacji elektrycznych (zał. nr 3 do umowy): opis techniczny, rzut piwnicy, instalacja elektroenergetyczna, rzut parteru, instalacja elektroenergetyczna, rzut i piętra, instalacja elektroenergetyczna, specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót-branża elektryczna. -wzór umowy (zał. nr 8 do siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALU-IDEAL Sp. z o.o., Wierzchosławice 37A, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110321,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122877,00

  • Oferta z najniższą ceną: 122877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182962,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.