To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących.
Numer ogłoszenia: 125668 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69580 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów 3, Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte były w załączniku Nr 4 do SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących - zawierającym określenie asortymentu wraz z opisem jego wymaganych właściwości oraz jednostkę miary i ilości, a także cenę jednostkową brutto, wartość brutto, stawkę podatku Vat oraz określenie oferowanego produktu (nazwa, symbol (kod) wydajność wydruku, gramatura). Po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę tego wykazu oraz dołączeniu go do oferty, stanowić on miał, oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia były materiały oryginalne i fabrycznie nowe. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumiał takie, które są w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nigdy nie były regenerowane lub refabrykowane, a ich elementy składowe nigdy wcześniej nie były używane i nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. Materiały oryginalne i fabrycznie nowe to również takie które pochodzą z bieżącej produkcji, nie przeróbką, muszą być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację takich cech materiałów jak: znak firmowy lub nazwa producenta, termin ważności lub data produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp. Bez konieczności naruszania opakowania oraz ze wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, indywidualnie dla każdej pozycji asortymentowej. Aby materiał równoważny został uznany przez Zamawiającego za produkt równoważny musiały zostać spełnione następujące wymagania: - materiał równoważny musi być pełnej kompatybilności z urządzeniami, w których ma być użyty; - posiadać te same lub wyższe parametry techniczno-jakościowe, co produkt oryginalny, w szczególności wymaganą gramaturę i wydajność. - musi być ściśle określone i wskazane w ofercie do jakiego typu drukarki lub kserokopiarki oferowany jest produkt równoważny, podając odpowiednio: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego. - wydajność wydruku standardowych stron A4 w czerni musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752. UWAGA: (Wykonawca podając w ofercie wydajność musi dopisać według jakiej normy jest ona zmierzona). - oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia w którym ma być on używany. Jeżeli w wyniku zastosowania produktów równoważnych w urządzeniach, Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, że szkoda powstała w wyniku zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd, co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej szkody poprzez dokonanie na własny koszt (wraz z transportem) w terminie 7 dni kalendarzowych naprawy danego urządzenia w którym zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt, a w przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa, do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. W celu stwierdzenia czy materiały równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego zarówno z treścią dokumentów dostarczonych w tym celu przez Wykonawcę oraz z treścią sporządzonego przez Wykonawcę w ofercie opisu zaoferowanego produktu równoważnego zawierającego: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod), wydajność lub gramaturę. Zamawiający przewidywał możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym tylko przedmiotu umowy niniejszej SIWZ. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca zaoferuje w zamian część składową przedmiotu umowy o nie niższych parametrach technicznych, funkcjonalnych i kompatybilnych z produktami wskazanymi w SIWZ, oraz przedstawi na piśmie propozycje zmian w zakresie danej części składowej przedmiotu umowy z uzasadnieniem jej konieczności oraz opisem technicznym i funkcjonalnym w stosunku do zamienianego asortymentu ze SIWZ. Powyższa sytuacja może mieć miejsce, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że dołożył należytej staranności aby uzyskać informację na temat kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego we SIWZ produktu i nie mógł uzyskać w tym względzie informacji do chwili zawarcia umowy. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą oryginału wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza, stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, pod nazwą: Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 86476.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Nie dotyczy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka jawna, Łódź, ul. Wólczańska 66,, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 86476,07
- Oferta z najniższą ceną: 86476,07 oferta z najwyższą ceną: 89746,23
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.