eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie remontu holu na parterze, pomieszczeń na parterze oraz siedmiu segmentów mieszkalnych na piętrze w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3 A w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Poznań: wykonanie remontu holu na parterze, pomieszczeń na parterze oraz siedmiu segmentów mieszkalnych na piętrze w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3 A w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 125648 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu holu na parterze, pomieszczeń na parterze oraz siedmiu segmentów mieszkalnych na piętrze w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3 A w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu holu na parterze, pomieszczeń na parterze oraz siedmiu segmentów mieszkalnych na piętrze w Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3 A w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z zestawieniami ilościowo-wartościowymi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane budynku: Budynek wybudowany w 1976 roku podpiwniczony, dwunastokondygnacyjnym kondygnacyjny przykryty dachem kryty papą, Powierzchnia zabudowy - 818,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 5.089,00 m2 Kubatura budynku - 26.448,00 m3 B. Komplet dokumentacji przekazywanej wykonawcom: 1. Zestawienia ilościowo-wartościowe w ślepej formie, 2. SIWZ C. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu holu na parterze, pomieszczeń na parterze, siedmiu segmentów mieszkalnych wraz korytarzykami na piętrze Domu Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94 3 A w Poznaniu wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami w systemie pod klucz. a. Roboty budowlane: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych na parterze, na piętrze zgodnie z zestawieniami ilościowo-wartościowymi oraz sztuką budowlaną. Płytki podłogowe na posadzkę w holu na parterze są w posiadaniu Inwestora. Nie ujmować w kosztach oferty. b. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne: c. Roboty elektryczne: Kompleksowe wykonanie robót elektrycznych na w holu i pomieszczeniach parterze, w segmentach na piętrach zgodnie z zestawieniami ilościowo-wartościowymi. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy -dozorowanie budowy - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania budynku do użytkowania - współpracę z firmą montującą wyposażenie meblowe. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez podwykonawców: robót w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych wysoko i niskoprądowej. Nie może to spowodować wydłużenia czasu ani wzrostu kosztów oferowanych prac. Wykonawca odpowiada za dobór podwykonawców pod względem kwalifikacji oraz za jakość i terminowość prac jak za działania własne. Zlecenie prac podwykonawcom wymaga zgody Zamawiającego. D. Wykaz dokumentacji : 1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: roboty budowlane, roboty instalacyjne, roboty elektryczne. 2. Zestawienia ilościowo-wartościowe w ślepej formie: roboty budowlane, roboty instalacyjno - elektryczne. E. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 3. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: a) harmonogram rzeczowo - finansowy uzgodniony z Zamawiającym; Pozostałe informacje: 1. W załączonych zestawieniach ilościowo-wartościowych, należy podać ceny jednostkowe oraz wartości poszczególnych pozycji. W przypadku, gdy wykonawca uzna, że należy je rozbudować o konieczne do wykonania roboty, a nie ujęte w zestawieniach wartościowych, należy je dopisać na końcu zestawienia. W takim przypadku wykonawca na piśmie informuje Zamawiającego, który następnie postępuje zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazując tę informację pozostałym potencjalnym wykonawcom*). *) samowolnie bez zgody Zamawiającego, wykonawca nie może rozbudowywać ani zmniejszyć zakresu robót ujętych w Zestawieniu ilościowo - wartościowym. 2. Zestawienie ilościowo - wartościowe robót po wyborze oferty, będzie zestawieniem ryczałtowych cen jednostkowych, stanowiącym załącznik do umowy, w oparciu, o który strony będą realizowały ewentualne roboty dodatkowe niemożliwe wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 02 lipca 2008 r. do godz. 900..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykażą się doświadczeniem w remontach minimum dwóch obiektów budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 150 000 PLN każde, 2) dysponuje osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych w pełnym zakresie, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.; 4) udzielą co najmniej 36 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) wniosą wadium w wysokości 4 000 zł, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - wg załączników nr 2, 5. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień - wg załącznika nr 3, 6. wykaz wykonanych minimum dwóch robót budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 150 000 PLN każde w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania. Do oferty muszą zostać załączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4, 7. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia - wg załącznika nr 5; 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - wg załącznika nr 6, 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy - wg załącznika nr 7, 10. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (uwzględniając zapis § 2 ust. 2 projektu umowy) - wg załącznika nr 8, 11. zestawienia ilościowo-wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej - załącznik nr 9, 12. dowód wniesienia wadium (kserokopia). 13. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym, na kwotę co najmniej 200 000 zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, budynek Collegium Maximum Uniwersytetu, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.