eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa wirówki zagęszczająco odwadniającej na oczyszczalnię ścieków w Miliczu jako uzupełnienie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu i Sułowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Milicz: Dostawa wirówki zagęszczająco odwadniającej na oczyszczalnię ścieków w Miliczu jako uzupełnienie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu i Sułowie
Numer ogłoszenia: 125646 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34947 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o., ul. Rynek 21, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840987, faks 071 3840987.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wirówki zagęszczająco odwadniającej na oczyszczalnię ścieków w Miliczu jako uzupełnienie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu i Sułowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i rozruch wirówki zagęszczająco- odwadniającej wraz z towarzyszącymi instalacjami oraz szkoleniem pracowników obsługi w trakcie rozruchu technologicznego w miejscu dostawy zgodnie z częścią III niniejszej SIWZ Opisem Przedmiotu Zamówienia. Dostawa: 1.Wirówki zagęszczająco - odwadniającej 1.1. Zestawu narzędzi specjalnych, jeśli są wymagane wraz z kompletem elementów niezbędnych do wymiany w okresie gwarancyjnym 1.2. Stacji roztwarzania i dozowania polietektrolitu (flokulantu) przystosowanej do pracy z flokulantem w postaci emulsji i sypkiej. 1.3. Pompy polielektrolitu 1.4. Pompy nadawy osadu 1.5. Pompy osady zagęszczonego 1.6. Układu pomiaru przepływu nadawy osadu oraz przepływu roztworu polielektrolitu, 1.7. Szafy sterowniczej-rozdzielnicy niskiego napięcia, zapewniającej automatyczne sterowanie i zasilanie linii odwadniania/ zagęszczania osadu wraz z urządzeniami peryferyjnymi. 1.7. Rurociągów wraz z niezbędna armaturą 1.8. Okablowania (instalacja elektryczna i sygnałowa) 1.9. Wyciągarki o udźwigu odpowiednim do wagi wirówki 1.10. Gęstościomierza na wylocie osadu zagęszczonego. 2. Montaż dostarczonych urządzeń mechaniczny, hydrauliczny, elektryczny. 3. Rozruch technologiczny i szkolenie obsługi. Dostarczane urządzenie, urządzenia towarzyszące oraz usługi realizowane wraz z dostawą muszą spełniać wymagania Zamawiającego opisane w części III SIWZ - OPZ. Zamawiający zastrzega, iż dostarczane urządzenie wirówki oraz urządzenia towarzyszące musi być fabrycznie nowe, nie eksploatowane, rok produkcji 2015. Dostarczane urządzenie nie może być prototypem i musi pochodzić z produkcji seryjnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.13.00 - Układy do osuszania osadów 42.93.10.00 - Wirówki 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią Projektu UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W ZLEWNI RZEKI BARYCZY współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOSERVISPOL SP. Z O.O., ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 716475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 716475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 959400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.