eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zorganizowanie warsztatów w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata na rok 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Puławy: Zorganizowanie warsztatów w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata na rok 2014
Numer ogłoszenia: 125505 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl; www.efs-pcpr.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie warsztatów w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata na rok 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 12 dniowego wyjazdu szkoleniowego dla 25 uczestników Programu i 8 osób z ich otoczenia - razem 33 osoby łącznie z zakwaterowaniem i wyżywieniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem w trakcie podróży (obiad oraz suchy prowiant), dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław.Uczestnicy programu to dorosłe osoby niepełnosprawne w wieku od 18 do 64 r. ż. z orzeczoną grupą inwalidzką lub stopniem niepełnosprawności z różnymi dysfunkcjami m.in. z: dysfunkcją narządu ruchu, chorobami neurologicznymi, chorobami układu oddechowego i krążeniowego, chorobą psychiczną oraz z ogólnego stanu zdrowia. Wśród uczestników programu są 2 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz 1 osoba niewidoma. Osoby z otoczenia to osoby związane z uczestnikami programu środowiskowo, którzy razem z nimi obowiązkowo biorą udział w jednym instrumencie aktywnej integracji tj. w warsztatach z trenerem pracy nt. Spółdzielnia socjalna - pomysł na biznes. W pozostałych zajęciach osoby z otoczenia mogą wziąć udział, jeśli osoba niepełnosprawna potrzebuje wsparcia. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była miejscowość nadmorska położona pomiędzy miastem Świnoujście a miastem Krynica Morska z uwzględnieniem terenu tych miast i z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 1km. Wymagania wobec ośrodka:- ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, a szczególnie łazienka (wyposażona m.in. w stanowisko prysznicowe, uchwyty przy sanitariatach) oraz podjazd umożliwiający swobodny wjazd wózkiem inwalidzkim,- ośrodek winien posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej (https://empatia.mpips.gov.pl), uprawniający do przyjmowania osób niepełnosprawnych, szczególnie osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich,- ośrodek winien być całoroczny, z możliwością włączenia centralnego ogrzewania.2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia:Zamawiający zastrzega, aby zamówienie zrealizowane było w okresie pomiędzy 1 września 2014r. a 30 września 2014r., przy czym czas trwania zamówienia to 12 dni. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: a) trening kompetencji i umiejętności społecznych:nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości,budowanie poczucia własnej wartości,nabycie podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań,zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań, b) poradnictwo prawne nt. praw i uprawnień osób niepełnosprawnych: praw, uprawnień i ulg przysługujących osobom niepełnosprawnym (m.in. ulgi w PKP, PKS i MZK, karta parkingowa, ulgi podatkowe, ulgi w komunikacji, uprawnienia niepełnosprawnego pracownika oraz pracodawcy zatrudniającego osobę niepełnosprawną),instytucje orzekające - procedury i zasady orzekania oraz odwoływania się od decyzji, orzekanie do celów rentowych i pozarentowych, omówienie świadczeń przysługujących osobom niepełnosprawnym (m.in. komu przysługuje, w jakiej wysokości) tj. zasiłku pielęgnacyjnego, dodatku pielęgnacyjnego, świadczeń pielęgnacyjnych oraz specjalnego zasiłku opiekuńczego, kurator, pełnomocnik czy opiekun prawny? - jak zgodnie z przepisami wyręczyć osobę niepełnosprawną w załatwianiu spraw urzędowych. c) zajęcia fizyczne usprawniające psychoruchowo nordic walking: ćwiczenia rozgrzewające,dobór kijków,techniki chodzenia,jak się ubrać,ćwiczenia rozciągające na koniec zajęć,d) warsztaty z trenerem pracy nt. Spółdzielnia socjalna - pomysł na biznes:założyciele i członkowie spółdzielni socjalnej, kto i gdzie może ubiegać się o środki finansowe na założenie spółdzielni socjalnej, procedura tworzenia spółdzielni socjalnej (m.in. biznesplan, statut, zebranie założycielskie, rejestracja, kolejne kroki...),struktura organizacyjna spółdzielni socjalnych,łączenie i podział spółdzielni socjalnych,inne: najważniejsze akty prawne, przydatne adresy internetowe, polecana lektura, przykładowe dokumenty związane z powołaniem i prowadzeniem spółdzielni socjalnej.4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć:a) trening kompetencji i umiejętności społecznych:sposób prowadzenia: warsztaty grupowe; czas trwania: 22 godziny, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć,b) poradnictwo prawne nt. praw i uprawnień osób niepełnosprawnych:sposób prowadzenia: warsztaty grupowe; czas trwania: 8 godzin, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć,c) zajęcia fizyczne usprawniające psychoruchowo nordic walking:sposób prowadzenia: zajęcia grupowe; czas trwania: 10 godzin, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć, d) warsztaty z trenerem pracy nt. Spółdzielnia socjalna - pomysł na biznes: sposób prowadzenia: warsztaty grupowe; czas trwania: 24 godziny, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć.5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:a) trening kompetencji i umiejętności społecznych: Zajęcia mają być prowadzone przez jedną osobę, która posiada co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa, b) poradnictwo prawne nt. praw i uprawnień osób niepełnosprawnych: Zajęcia mają być prowadzone przez jedną osobę z wykształceniem minimum wyższym o kierunku prawo,c) zajęcia fizyczne usprawniające psychoruchowo z trenerem nordic walking:Zajęcia mają być prowadzone przez instruktora, który posiada legitymację Instruktora Nordic Walking nadaną przez Polską Federację Nordic Walking,d) warsztaty z trenerem pracy nt. Spółdzielnia socjalna - pomysł na biznes:Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej.6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) transport - autokarem ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław;b) transport - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca,w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 0,5 km; c) obiad w trakcie podróży do miejsca zakwaterowania oraz w trakcie powrotu do Puław dla 33 osób, składający się z drugiego dania i kompotu;d) pełne wyżywienie - 3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot, deser) i kolację dla wszystkich uczestników oraz osób z otoczenia tj. dla 33 osób, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić kolację,a w dniu powrotu śniadanie - w miejscu zakwaterowania uczestników;e) bazę noclegową: zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu, zakwaterowanie uczestników w pokojach wyłącznie 2-osobowych,wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki (2 sztuki), czajnik elektryczny, szklanki(2 sztuki) oraz telewizor;f) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana;g) komplet kijków do nordic walking dla 22 uczestników; oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy);h) materiały biurowe dla 25 uczestników programu tj. po 1 teczce na gumkę, po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie i po 1 zakreślaczu, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy);i) serwis kawowy dla wszystkich 25 uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka); j) suchy prowiant na drogę w obie strony dla 33 osób, tj. co najmniej dla każdego uczestnika wyjazdu po 2 kanapki, 1 batonie, 1/2 litra wody mineralnej;k) ubezpieczenie uczestników i osób z otoczenia, tj. 33 osób od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław); l) co najmniej 1 koordynator wyjazdu - do zadań którego należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji; ł) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny; sale mają być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; m) zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej; n) organizację co najmniej 2 wycieczek krajoznawczych dla 33 osób np. do pobliskiej atrakcyjnej miejscowości; o) organizację co najmniej 2 ognisk/grillów i 2 dyskotek/wieczorków tanecznych; p) uczestnicy mają otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Poradnictwa prawnego nt. praw i uprawnień osób niepełnosprawnych, Zajęć fizycznych usprawniających psychoruchowo - nordic walking, Warsztatów z trenerem pracy nt. spółdzielnia socjalna - pomysł na biznes (w tym przypadku również osoby z otoczenia). Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPRw Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, których przedmiotem były 2 usługi szkoleniowe w formie wyjazdowej z zapewnieniem zakwaterowania i wyżywienia o wartości nie niższej niż 21 000 zł brutto każda usługa z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączenie dowodu czy została wykonana należycie. Przez dwie usługi o charakterystyce jak powyżej Zamawiający rozumie usługi zrealizowane w ramach dwóch różnych umów/kontraktów.Wykonawca powinien w sposób jednoznaczny wykazać, że spełnia opisany warunek. Dowodami są: 1) poświadczenie 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi, wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.Ocena na podstawie oświadczenia i dokumentów według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 4 osób tj.: - minimum 1 osobę, która posiada co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa, - minimum 1 osobę z wykształceniem minimum wyższym o kierunku prawo, - minimum 1 osobę (instruktora), który posiada legitymację Instruktora Nordic Walking nadaną przez Polską Federację Nordic Walking - minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Ocena na podstawie oświadczenia i dokumentów według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia według formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, polegające na:a)zmianie terminu realizacji zamówienia, jednak w granicach czasowych określonych w SIWZ - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty,b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,c)zmianie warunków płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji wdrażającej dotyczących realizacji projektu,d)zmianie osób, przy pomocy których wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn wskazanych przez wykonawcę, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez wykonawcę w to miejsce osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy lecz jedynie pisemnej zgody zamawiającego,e)zmianie miejsca realizacji usługi, z zastrzeżeniem że proponowane w zamian miejsce spełnia warunki określone w SIWZ, zmiana taka jest możliwa jedynie po uprzednim wyjaśnieniu i udokumentowaniu przez wykonawcę przyczyn dokonania zmiany, a przyczyny te nie leżą po stronie wykonawcy i nie mogły być wcześniej przez niego przewidziane,f)zmianie w zakresie podwykonawstwa wyłącznie w sytuacji gdy konieczność jej dokonania wynika z ważnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia przyczyn oraz jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym dokonana przez wykonawcę zmiana w powyższym zakresie bez zgody zamawiającego może skutkować rozwiązaniem przez zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie; www.efs-pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, al. Królewska 3, 24-100 Puławy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, sekretariat (pok. nr 1, parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.