eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Chełm: Rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole
Numer ogłoszenia: 125319 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82189 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3, ul. Rejowiecka 76, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5656927, faks 0-82 5656927.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych w funkcjonującym obiekcie szkolnym, w tym: 1)dobudowę klatki schodowej z przedsionkiem i szybem windy, 2)dostawę i montaż dźwigu osobowego, 3)przebudowę układu okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, 4)rozbiórkę części ścian wewnętrznych, 5)demontaż części instalacji wewnętrznych, 6)wykonanie nowych ścian wewnętrznych, 7)wykonanie niezbędnych przekuć i gniazd w ścianach pod projektowane instalacje (wentylacja mechaniczna , woda, kanalizacja, elektryka), 8)wykonanie stropodachu nad klatką schodową, 9)montaż okien i drzwi zgodnie z dokumentacją projektową, 10)przystosowanie kondygnacji parteru i piętra na sale pobytu zbiorowego dzieci wyposażone we własną łazienkę z WC, zaplecze oraz pomieszczenie do ćwiczeń, 11)wykonanie na każdej kondygnacji pomieszczeń pomocniczych: łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, WC dla personelu oraz pomieszczeń porządkowych, 12)wymianę instalacji sanitarnej wraz z osprzętem - biały montaż, wymianę okładzin ściennych i posadzkowych, 13)malowanie ścian i sufitów w całym zakresie opracowania, 14)wykonanie posadzek w pomieszczeniach w całym zakresie opracowania (terakota, wykładziny PCV spawane bezszwowo, panele), 15)budowę schodów wraz z montażem barierek i poręczy, 16)demontaż i montaż monitoringu, 17)remont instalacji odgromowej, 18)wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, 19)dostawę i montaż drzwi o odporności ogniowej, 20)wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, 21)wykonanie nawierzchni utwardzenia terenu przed szkołą, opaski przy budynku i alejek z kostki betonowej, 22)wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej, 23)uporządkowanie obiektu po pracach i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, 24)wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym, 2)zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3)urządzenie i utrzymanie na własny koszt terenu udostępnionego przez Zamawiającego pod zaplecze i teren budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej. ( Wykonawca na własny koszt uzyska warunki dostawy energii elektrycznej dla potrzeb budowy i zawrze stosowne umowy z dostawcą energii elektrycznej, oraz zainstaluje licznik wody i zawrze umowę o dostawę wody dla potrzeb budowy. Wykonawca ponosił będzie wszystkie koszty dostawy energii elektrycznej i dostawy wody w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy jedynie istniejące, w przebudowywanych budynkach, urządzenia dla dostawy energii elektrycznej i wody), 4)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 5)dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych, 6)ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami. w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 7)jeżeli technologia prowadzenia robót wymaga zajęcia pasa drogowego: a)opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie Miasta Chełm, b)zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, c)zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń ) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżącą kontrolę stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 8)inwentaryzowanie materiałów nadających się do ponownego wbudowania pochodzących z demontażu i wyburzeń i za zgodą Zamawiającego usuwanie ich z terenu budowy, 9)uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, 10)wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów . Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11)dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12)opracowania dokumentacji powykonawczej i kosztorysów powykonawczych, 13)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz., 14)systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny i z częstotliwością wykonania wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie, wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu, 15)wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a)o systemie zgodności, b)o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne , opisy urządzeń technicznych , instrukcje obsługi , zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, 16)informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych terminach, zobowiązany jest, na żądanie inspektora nadzoru, odkryć roboty na koszt własny. 17)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji, Wykonawca zobowiązany jest naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego na własny koszt, 18)organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru ( w tym atesty, aprobaty, techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów , inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 19)poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 20)zabezpieczenia miejsca i terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. 21) stosowanie się do wszelkich zaleceń Zamawiającego związanych z wpływem prowadzonych robót na bieżące funkcjonowanie i dostęp do pomieszczeń szkoły. 22)dostosowanie rodzaju prowadzonych robót do czasu w którym obiekt jest udostępniony, prace uciążliwe, powodujące stały, nadmierny hałas, zapylenie lub uciążliwy zapach, wykonywane będą wyłącznie w terminach ustalonych z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Perfekt Sp z o.o., Lwowska 105, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1392721,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 934620,63

  • Oferta z najniższą ceną: 823630,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1387012,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.