eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA STARÓWCE W ŁĘCZYCY



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Łęczyca: MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA STARÓWCE W ŁĘCZYCY
Numer ogłoszenia: 125244 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o., Ozorkowskie Przedmieście 73, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212593, fax 024 7213481.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA STARÓWCE W ŁĘCZYCY.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: -wybudowanie budynku kotłowni wraz z przyłączami wod-kan, deszczowego, stacji pomiaru gazu, komina stalowego wolnostojącego, -kotłownia wyposażona będzie w dwa kotły o mocy 895KW każdy, -regulacja temperatury zasilania instalacji nastąpi poprzez zawór trójdrogowy i zestaw pomp obiegowych -należy zastosować automatykę pozwalającą na załączanie automatyczne kolejnych kotłów i stopni pracy palnika do ruchu w zależności od potrzeb cieplnych, -kotłownia będzie pracowała tylko w sezonie grzewczym i będzie zasilała instalacje c.o. poprzez układy podmieszania (dokładne sterowanie temperaturą zasilania w funkcji temperatury zewnętrznej) w węzłach cieplnych budynków, 2. Do kotłowni wprowadzony zostanie przewód telemetryczny umożliwiający odczytywanie danych rejestrowanych przez ciepłomierze z węzłów cieplnych, wykonawca zainstaluje w kotłowni system telemetryczny umożliwiający za pośrednictwem łączy telefonicznych przesyłanie w/w danych do PEC. 3. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (do wglądu) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót. 4. W zakres zamówienia wchodzi również: -uruchomienie kotłowni i podanie do odbiorcy czynnika grzewczego, -wyposażenie kotłowni w sprzęt gaśniczy, instrukcje bhp i p.poż. oznaczenie dróg ewakuacyjnych, -wykonanie instrukcji kotłowni, -przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi kotłowni, -przeprowadzenie czynności odbiorowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.11.2007r 6. Ustalenia dodatkowe: - zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. ZADANIE NR 2 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje wybudowanie sieci cieplnej w technologii rur preizolowanych, łączącej kotłownię z poszczególnymi budynkami wchodzącymi w zakres zadania. - sieć cieplną należy wykonać w dwóch etapach: Etap I - obieg zachodni od kotłowni przy ul. Żydowskiej 2 do budynku przedszkola nr 2 przy ul. Belwederskiej 23 oznaczonego na mapie pkt. T12 z wyłączeniem przyłącza od pkt. T10 do budynków przy ul. J.P.II nr 3 i 5. Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.11.2007r. Etap II - obieg zachodni od pkt. T12 do budynku PKS oznaczonego na mapie pkt. T25, przyłącza od pkt. T10 do budynków przy ul. J.P.II nr 3 i 5. oraz cały obieg wschodni. Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.09.2008r. 2. Wzdłuż sieci ciepłowniczej należy położyć kabel telemetryczny. Kabel należy wprowadzić do każdego węzła cieplnego i zakończyć skrzynką przyłączeniową. 3. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (do wglądu) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót. 4. Ustalenia dodatkowe: - zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 50000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3. Niezbędna wiedza, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracownicy zdolni do realizacji zamówienia, a) niezbędną wiedzę i doświadczenie należy udokumentować załączając: Wykaz wykonanych robót zbliżonych zakresem oraz wartością do przedmiotu zamówienia wg wymagań określonych w pkt. V podpunkcie i) niniejszej specyfikacji, (Zał. nr 2) Do przetargu dopuszczeni zostaną Oferenci, którzy w okresie trzech ostatnich lat zrealizowali, samodzielnie lub przy udziale podwykonawców, co najmniej dwie inwestycje określone jak wyżej. b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, Oferent potwierdzi przez wypełnienie i załączenie do oferty - Wykazu pracowników kadry kierowniczej zatrudnionych przy realizacji zamówienia, (Zał. nr 3) 4. Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia. Do przetargu dopuszczeni zostaną Oferenci, których roczne przychody z robót budowlano-montażowych w roku 2006 przekroczyły 3 MLN. zł.. 5. Zdolność do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 600 TYS. zł. 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 7. Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wniesienie wadium w wysokości 50000 PLN, 9. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na minimum 3 lata (na urządzenia wg gwarancji producenta). Zamawiający przewiduje maksymalny okres, na który zostanie udzielona gwarancja na 6 lat. Oferty, w których okres proponowanej gwarancji będzie dłuższy niż maksymalny, wymagany przez Zamawiającego zdobędą liczbę punktów przewidzianą dla okresu gwarancji wynoszącego 6 lat. 10. Okres rękojmi ustala się o 3 miesiące dłuższy od zaproponowanego przez Oferenta okresu gwarancji. Oferty, w których okres rękojmi będzie krótszy od wymaganego przez Zamawiającego zostaną odrzucone. 11. Posiadanie całodobowego własnego serwisu, który w okresie gwarancyjnym zabezpieczy poprawną pracę kotłowni. Zamawiający przewiduje czas minimalny na reakcję serwisu 2 godziny. Oferty w których czas reakcji serwisu będzie krótszy niż 2 godziny zdobędą liczbę punktów przewidzianą dla okresu minimalnego. Czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia o awarii nie może być dłuższy niż 8 godzin. 12. Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej i/lub Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii i Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia Potwierdzeniem spełnienia warunku jest wykaz materiałów i urządzeń z zaznaczeniem producenta i kraju ich pochodzenia, który Wykonawca załączy w złożonej ofercie. Zakres planowany do sfinansowania przez EkoFundusz: Około 30% wartości netto zadania. 13. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w PLN.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) koncesja lub uprawnienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub uprawnień na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, Zaświadczenie winno być wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące od terminu składania ofert w postępowaniu. e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 500 000zł., g) informacja z banku o dysponowaniu środkami finansowymi lub o zdolności kredytowej Wykonawcy (w wysokości zgodnej z wymaganiami SIWZ), h) kopia bilansu oraz rachunku zysków i strat za rok 2005, 2006, a w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca przychody, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem dotyczące lat 2005, 2006. i) wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach inwestycji o podobnym zakresie robót jak przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (Zał. nr 2) j) wykaz zatrudnionych pracowników kadry kierowniczej, koniecznych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień potwierdzających ich kompetencje i przydatność przy realizacji przedmiotu zamówienia, (Zał. nr 3) plus kserokopia upoważnień do kierowania robotami budowlanymi wymaganych prawem budowlanym w specjalności, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. k) wykaz podwykonawców oraz zakres powierzonych im prac (Zał. nr 5) l) dowód wniesienia wadium, m) oświadczenia, że Oferent (Zał. nr 4): 1. posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji prac lub czynności, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania danego zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych , 5. przyjął do wiadomości i zaakceptował treść SIWZ oraz warunki zamówienia, 6. zobowiązuje się do podpisania umowy po 7 dniach licząc od dnia otrzymania pisma akceptującego. n) pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej .Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione figurujące w KRS z wniesioną opłatą skarbową. o) dla urządzeń technologicznych kotłowni, (kotły, palniki, pompy, automatyka, zawory ,komin - parametry zgodne z opracowaniem projektowym) należy podać producenta, typ i parametry techniczne poszczególnych urządzeń. p) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,85
    • 2. okres proponowanej gwarancji na przedmiot zamówienia - 0,1
    • 3. czas reakcji serwisu na zgłoszenie zamawiającego - 0,05

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.leczyca.info.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Łęczycy 99-100 Łęczyca ul Ozorkowskie Przed. 73 Dostępne do 14.08.2007r..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Łęczycy 99-100 Łęczyca ul Ozorkowskie Przed. 73.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.