eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi rolnicze polegające na skoszeniu kosiarkami wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na gruntach objętych administrowaniem przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Wrocław: Usługi rolnicze polegające na skoszeniu kosiarkami wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na gruntach objętych administrowaniem przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy.
Numer ogłoszenia: 125170 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rolnicze polegające na skoszeniu kosiarkami wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na gruntach objętych administrowaniem przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi rolnicze polegające na skoszeniu kosiarkami wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na gruntach objętych administrowaniem przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy. Wykonawca realizuje zamówienie poprzez wykonanie usługi rolniczej w zakresie prac agrotechnicznych polegających na skoszeniu kosiarkami wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na gruntach objętych administrowaniem przez Administrację Zasobu Własności Rolne Skarbu Państwa w Świdnicy, położonych na terenie powiatów: dzierżoniowskiego, kłodzkiego, świdnickiego, wałbrzyskiego i ząbkowickiego. Prace powinny zostać wykonane w sposób zapewniający użytkowanie gruntów w sposób zgodny z zasadami dobrej kultury rolnej. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się wykonać własnymi siłami cały zakres rzeczowy. Zabrania się wypalania gruntów. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części. część 1 - powiat Dzierżoniowski - 21,3 ha - (gmina: Piszyce, Łagiewniki, Dzierżoniów) (obręb: Rozciszów, Słupice, Łagiewniki, Sokolniki, Roztocznik) część 2 - powiat Kłodzki - 194,02 ha - (gmina: Kłodzko, Nowa Ruda) (obręb: Gołogłowy, Gorzuchów, Podtynie, Boguszyn, Kukułka, Bożków, Wojciechowice) część 3 - powiat Kłodzki - 100,80 ha - (gmina: Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka) (obręb: Długopole Górne, Wilkanów, Idzików, Mostowice, Nowy Waliszów) część 4 - powiat Kłodzki - 364,21 ha - (gmina: Kłodzko, Szczytna, Lądek Zdrój, Radków) (obręb: Starków, Ołdrzychowice Kłodzkie, Jaszkowa Dolna, Krosnowice, Wolany, Żelazno, Stary Wielisław, Trzebieszowice, Suszyna, Ścinawka Średnia, Tłumaczów, Wojbórz, Jaszkowa Górna) część 5 - powiat Świdnicki - 47,3497 ha - (gmina: Żarów, Świdnica, Jaworzyna Śląska, Świebodzice) (obręb: Buków, Komorów, Piotrowice Świdnickie, Pełcznica 1, Mrowiny) część 6 - powiat Wałbrzyski - 53,24 ha - (gmina: Boguszów Gorce, Czarny Bór, Mieroszów, Jedlina Zdrój, Stare Bogaczowice, Walim) (obręb: Nr 2 Gorce, Nr 5 St. Lesieniec, Grzędy Górne, Golińsk, Mieroszów 1, Kamieńsk, Gostków, Dziećmiorowice) część 7 - powiat Ząbkowicki - 15,1 ha - (gmina: Ciepłowody, Kamieniec Ząbkowicki, Złoty Stok) (obręb: Koźmice, Sławęcin, Laski). Dla każdej części przedmiotu zamówienia sporządzono wykazy nieruchomości, na których będą wykonywane usługi, zawierające: położenie nieruchomości gruntowej, oznaczenie geodezyjne, numer działki oraz powierzchnię, na której należy wykonać usługi koszenia. Wykazy stanowić będą załączniki do umowy. Szczegółowy zakres usług oraz prawa i obowiązki Wykonawcy zawarte są w istotnych postanowieniach umownych stanowiąch załącznik do SIWZ. Usługi objęte niniejszą umową wykonane będą z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, zasadami wiedzy technicznej oraz agrotechnicznej, a także w uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku ujawnienia działki użytkowanej (obsianej) lub stwierdzenia wcześniejszego wykonania usługi koszenia na działce wymienionej w wykazie działek do koszenia, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W takim przypadku usługa koszenia na tej działce nie będzie wykonywana i zostanie wycofana z przedmiotu zamówienia. W celu dokładnego skalkulowania ceny, przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej nieruchomości gruntowych, na których przewidziano wykonanie prac agrotechnicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00 - Usługi rolnicze 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegające na koszeniu wraz z zebraniem i utylizacją pozostałości po wykonanej usłudze na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1/ Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a/ klęski żywiołowe, b/ udokumentowane warunki atmosferyczne, a w szczególności śnieżyce, nadmierne opady deszczu, huragany itp. uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a/ wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b/ zmiany będące następstwem działań i decyzji organów administracji, a w szczególności wstrzymanie realizacji przedmiotu jako następstwo działań osób trzecich, c/ w przypadku zbycia lub przekazania nieruchomości gruntowej do dzierżawy. 1.3. Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2/ Zmiana wynagrodzenia: 2.1. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia niezależnego od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. 2.2. Zmniejszenie wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w pkt. 1.2. niniejszego paragrafu, będzie uzależnione od terminu realizacji przedmiotu umowy, a wartość będzie proporcjonalna do wartości umownej określonej § 8 niniejszej umowy. 2.3. Zmniejszenie przedmiotu umowy polegające na wyłączeniu z przedmiotu umowy poszczególnych nieruchomości lub zmniejszenie odpowiedniej powierzchni z poszczególnej nieruchomości z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 3/ Zmiany pozostałe: 3.1. odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu zbycia lub przejęcia przez inny podmiot, 3.2. odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu protokolarnego przekazania nieruchomości gruntowej nowemu nabywcy lub w przypadku przekazania nieruchomości gruntowej innemu administratorowi, 3.3. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zamiana administratora nieruchomości gruntowej), 3.4. rozwiązanie umowy z terminem wypowiedzenia 30 dni w przypadku przekazania obiektów innemu administratorowi. 4/ Zmiany osobowe: 4.1. zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, 4.2. zmiana koordynatora lub osób odpowiadających za nadzór nad prawidłowym wykonaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 3. Nie stanowią zmian w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Wykonawca do czasu niezakończonych rozliczeń wynikających z realizacji umowy zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach formy pisemnej prowadzonej działalności gospodarczej, postępowaniu upadłościowym lub układowym oraz zmianie adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela firmy, pod rygorem skutków prawnych zaniechania, w tym uznania za doręczoną korespondencję wysłaną na ostatni adres podany przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Zamawiajacego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu jest prowadzącym postepowanie jako pełnomocnik, w imieniu i na rzecz Administracji Zasobu Własności Rolnych Skarbu Państwa w Świdnicy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.