Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Mysłowice: Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem
na 9 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 125094 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 9 części zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 9 części zamówienia, w tym: 1) część zamówienia nr 1: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - jednostka centralna - 15 szt., - monitor - 15 szt., - serwer - 1 szt., - UPS - 1 szt., - drukarka - 1 szt., - projektor multimedialny - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 1 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.; 2) część zamówienia nr 2: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - jednostka centralna - 17 szt., - monitor - 17 szt., - projektor multimedialny - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., - Router Wi-fi - 1 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 2 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.; 3) część zamówienia nr 3: Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym cyfrowa pracownia języków obcych na 16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel wraz z dostawą, montażem i szkoleniem dla nauczyciela: - zestaw komputerowy - 1 szt., - moduł/moduły umożliwiający/umożliwiające podłączenie systemu do komputera przez USB - 1 lub 16 szt., - aplikacja do sterowania pracownią z komputera - 1 szt., - aplikacja do odtwarzania i rejestracji dźwięków - 1 szt., - przyłącza stanowisk uczniowskich - 16 szt., - słuchawki z wbudowanym dynamicznym mikrofonem - 17 szt., - okablowanie - 17 szt., - biurko nauczycielskie z szafką na komputer i dokumenty - 1 szt., - stoły uczniowskie - 8 lub 16 szt. opcjonalnie 16 jednoosobowych/8 dwuosobowych, - krzesła - 17 szt., - projektor multimedialny - 1 szt. Minimalne funkcje realizowane w pracowni oraz wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 3 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.; 4) część zamówienia nr 4: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie: w ramach licencji Zamawiający wymaga kart licencji w języku polskim, nośników plików instalacyjnych, instrukcję instalacji. Zamawiane oprogramowanie przeznaczone jest do zestawów komputerowych bez ograniczeń czasowych z możliwością przenoszenia między stanowiskami. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 4 - został określony w zał. nr 12 do siwz.; 5) część zamówienia nr 5: Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - kalkulator - 50 szt., - aparat telefoniczny - 1 szt., - ołówek - 50 szt., - wizytownik - 1 szt., - tablica - 1 szt., - papier Flipchart - 5 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu: - faktura VAT - 40 szt., - faktura korygująca - 20 szt., - nota korygująca - 20 szt., - rachunek dla zwolnionych podmiotowo z VAT - 20 szt., - zamówienie ogólne - 10 szt., - Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu: - faktura VAT - 20 szt., - faktura korygująca - 10 szt., - nota korygująca - 10 szt., - arkusz spisu z natury - 10 szt., - zgłoszenie reklamacyjne - 10 szt., - kartoteki magazynowe - 10 opak., - Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w zatrudnieniu: - umowa o pracę - 20 szt., - umowa zlecenie - 20 szt., - świadectwo pracy - 20 szt., - druki akcydensowe stosowane w wymianie towarowej: - faktura VAT - 49 szt., - międzynarodowy list przewozowy CMR - 49 szt., - Wz/wydanie na zewnątrz - 49 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 49 szt., - torebki foliowe - 1 opak., - blok - 1 szt., - klej - 1 szt., - papier pakowy - 1 szt., - nożyczki - 1 szt., - taśma samoprzylepna - 1 szt., - gumka - 1 szt., - linijka - 1 szt., - marker - 2 szt., - komplet przyborów kreślarskich - 10 komp., - karta biblioteczna do wydruku kodów kreskowych - 10 szt., - zestaw nalepek do wydruku kodów kreskowych - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 5 - został określony w zał. nr 12 do siwz.; 6) część zamówienia nr 6: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - metkownica - 2 szt., - ulotnik pionowy - 2 szt., - ulotnik poziomy - 1 szt., - stojak - 2 szt., - cenówka - 1 opak., - tester banknotów - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 6 - został określony w zał. nr 12 do siwz.; 7) część zamówienia nr 7: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - zarabiarka gniazd RJ45 - 3 szt., - zarabiarka wtyków RJ45 - 12 szt., - tester napięcia - 3 szt., - tester płyt głównych P.O.S.T. ISA - 4 szt., - tester zasilaczy ATX - 4 szt., - tester kabli - 4 szt., - mierniki elektryczne - 15 szt., - listwa zasilająca - 1 szt., - pendrive - 1 szt., - ekran projekcyjny ścienny - 4 szt., - ekran projekcyjny na statywie - 1 szt., - słuchawki z mikrofonem - 30 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 7 - został określony w zał. nr 12 do siwz.; 8) część zamówienia nr 8: Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - mapa - 3 szt., - zestaw plansz dydaktycznych - 1 szt., - film szkoleniowy - 2 szt., - ćwiczenia - 15 szt., - czasopismo - 48 szt., - film edukacyjno-szkoleniowy - 4 szt., - podręcznik - 211 szt., - testy - 8 szt., - tablica demonstracyjna - 5 szt., - zestaw edukacyjny - 5 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 8 - został określony w zał. nr 12 do siwz.; 9) część zamówienia nr 9: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - komplet akcesoriów budowlanych - 1 komplet (w tym: poziomica, szpachla, kielnia trójkątna, pędzel, wałek, paca, pojemnik budowlany, wiadro, piła, sznurek murarski po - 1 szt.), - elektronarzędzia budowlane: szlifierka kątowa - 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: wiertarko-wkrętarka - 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: mieszadło - 1 szt., - narzędzia budowlane: przecinarka do glazury - 2 szt., - komplet akcesoriów budowlanych na lekcje pokazowe - 2 komplety (w tym: cegła klinkierowa - 3 szt., płyta k-g - 1 szt., płyta osb - 1 szt., tapeta - 2 rolki, płytka elewacyjna - 1 m2, glazura - 1 m2, bloczek betonowy - 1 szt., profil ścienny U - 1 paczka, stelaż do montażu płyt - 1 szt.). Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 9 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium (dla części nr 1÷9) w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów - zał. nr 8 do siwz). 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Karta ofertowa (zał. nr 9 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część nr 1÷3: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do: 2.1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2.2) danych teleadresowych wykonawcy; 2.3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) - zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za cenę określoną w ofercie i umowie; 2.4) podwykonawcy/ów/ podanego/ych/ w ofercie wykonawcy; 2.5) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/, wskazanej w ofercie wykonawcy; 2.6) terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 2.7) danych adresowych miejsca dostawy przedmiotu umowy; 2.8) osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; 2.9) osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy; 2.10) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy. Część nr 4÷9: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do: 2.1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2.2) danych teleadresowych wykonawcy; 2.3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) - zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za cenę określoną w ofercie i umowie; 2.4) podwykonawcy/ów/ podanego/ych/ w ofercie wykonawcy; 2.5) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/, wskazanej w ofercie wykonawcy; 2.6) terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 2.7) danych adresowych miejsca dostawy przedmiotu umowy; 2.8) osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; 2.9) osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy; 2.10) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 307, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie obejmujące zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych z podziałem na 9 części w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85 %.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - jednostka centralna - 15 szt., - monitor - 15 szt., - serwer - 1 szt., - UPS - 1 szt., - drukarka - 1 szt., - projektor multimedialny - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 1 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - jednostka centralna - 17 szt., - monitor - 17 szt., - projektor multimedialny - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., - Router Wi-fi - 1 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 2 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym cyfrowa pracownia języków obcych na 16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel wraz z dostawą, montażem i szkoleniem dla nauczyciela: - zestaw komputerowy - 1 szt., - moduł/moduły umożliwiający/umożliwiające podłączenie systemu do komputera przez USB - 1 lub 16 szt., - aplikacja do sterowania pracownią z komputera - 1 szt., - aplikacja do odtwarzania i rejestracji dźwięków - 1 szt., - przyłącza stanowisk uczniowskich - 16 szt., - słuchawki z wbudowanym dynamicznym mikrofonem - 17 szt., - okablowanie - 17 szt., - biurko nauczycielskie z szafką na komputer i dokumenty - 1 szt., - stoły uczniowskie - 8 lub 16 szt. opcjonalnie 16 jednoosobowych/8 dwuosobowych, - krzesła - 17 szt., - projektor multimedialny - 1 szt. Minimalne funkcje realizowane w pracowni oraz wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 3 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie: w ramach licencji Zamawiający wymaga kart licencji w języku polskim, nośników plików instalacyjnych, instrukcję instalacji. Zamawiane oprogramowanie przeznaczone jest do zestawów komputerowych bez ograniczeń czasowych z możliwością przenoszenia między stanowiskami. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 4 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - kalkulator - 50 szt., - aparat telefoniczny - 1 szt., - ołówek - 50 szt., - wizytownik - 1 szt., - tablica - 1 szt., - papier Flipchart - 5 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu: - faktura VAT - 40 szt., - faktura korygująca - 20 szt., - nota korygująca - 20 szt., - rachunek dla zwolnionych podmiotowo z VAT - 20 szt., - zamówienie ogólne - 10 szt., - Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu: - faktura VAT - 20 szt., - faktura korygująca - 10 szt., - nota korygująca - 10 szt., - arkusz spisu z natury - 10 szt., - zgłoszenie reklamacyjne - 10 szt., - kartoteki magazynowe - 10 opak., - Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w zatrudnieniu: - umowa o pracę - 20 szt., - umowa zlecenie - 20 szt., - świadectwo pracy - 20 szt., - druki akcydensowe stosowane w wymianie towarowej: - faktura VAT - 49 szt., - międzynarodowy list przewozowy CMR - 49 szt., - Wz/wydanie na zewnątrz - 49 szt., - Pz/przyjęcie z zewnątrz - 49 szt., - torebki foliowe - 1 opak., - blok - 1 szt., - klej - 1 szt., - papier pakowy - 1 szt., - nożyczki - 1 szt., - taśma samoprzylepna - 1 szt., - gumka - 1 szt., - linijka - 1 szt., - marker - 2 szt., - komplet przyborów kreślarskich - 10 komp., - karta biblioteczna do wydruku kodów kreskowych - 10 szt., - zestaw nalepek do wydruku kodów kreskowych - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 5 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - metkownica - 2 szt., - ulotnik pionowy - 2 szt., - ulotnik poziomy - 1 szt., - stojak - 2 szt., - cenówka - 1 opak., - tester banknotów - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 6 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - zarabiarka gniazd RJ45 - 3 szt., - zarabiarka wtyków RJ45 - 12 szt., - tester napięcia - 3 szt., - tester płyt głównych P.O.S.T. ISA - 4 szt., - tester zasilaczy ATX - 4 szt., - tester kabli - 4 szt., - mierniki elektryczne - 15 szt., - listwa zasilająca - 1 szt., - pendrive - 1 szt., - ekran projekcyjny ścienny - 4 szt., - ekran projekcyjny na statywie - 1 szt., - słuchawki z mikrofonem - 30 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 7 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - mapa - 3 szt., - zestaw plansz dydaktycznych - 1 szt., - film szkoleniowy - 2 szt., - ćwiczenia - 15 szt., - czasopismo - 48 szt., - film edukacyjno-szkoleniowy - 4 szt., - podręcznik - 211 szt., - testy - 8 szt., - tablica demonstracyjna - 5 szt., - zestaw edukacyjny - 5 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 8 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym: - komplet akcesoriów budowlanych - 1 komplet (w tym: poziomica, szpachla, kielnia trójkątna, pędzel, wałek, paca, pojemnik budowlany, wiadro, piła, sznurek murarski po - 1 szt.), - elektronarzędzia budowlane: szlifierka kątowa - 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: wiertarko-wkrętarka - 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: mieszadło - 1 szt., - narzędzia budowlane: przecinarka do glazury - 2 szt., - komplet akcesoriów budowlanych na lekcje pokazowe - 2 komplety (w tym: cegła klinkierowa - 3 szt., płyta k-g - 1 szt., płyta osb - 1 szt., tapeta - 2 rolki, płytka elewacyjna - 1 m2, glazura - 1 m2, bloczek betonowy - 1 szt., profil ścienny U - 1 paczka, stelaż do montażu płyt - 1 szt.). Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 9 - został określony w zał. nr 12 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zawarcie umowy na kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach na lata 2024 - 2025
- Dostawa warzyw
- Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego dla używanego pojazdu specjalistycznego - śmieciarki FUSO Canter, rok prod. 2023
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.