eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU KULTURY 502 W ŁODZI UL.GORKIEGO 16 ETAP I (Znak sprawy ZP -1/PTD/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Łódź: PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU KULTURY 502 W ŁODZI UL.GORKIEGO 16 ETAP I (Znak sprawy ZP -1/PTD/09)
Numer ogłoszenia: 125076 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Domy Kultury , Al. J. Piłsudskiego 133, 92-318 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6749088, 042 6749230, faks 042 6749159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU KULTURY 502 W ŁODZI UL.GORKIEGO 16 ETAP I (Znak sprawy ZP -1/PTD/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pierwszy etap przebudowy budynku Domu Kultury 502 w Łodzi przy ul. Gorkiego 16 ROBOTY BUDOWLANE. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (w zakresie dot. klatki schodowej holu i zespołu szatniowego), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Zakres robót do wykonania zgodny z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót obejmuje: 1. Roboty budowlane w holu wejściowym: - konstrukcyjne - montaż konstrukcji metalowych, oraz z betonu zbrojonego Demontaż istniejących schodów żelbetowych, łącznie ze słupem nośnym . Montaż nowych schodów żelbetowych o konstrukcji wsporczej w postaci słupów i belek stalowych, - wykończeniowe Pokrycie schodów wykładziną PVC. Balustrady schodów ze stali nierdzewnej. Budowa nowych pomieszczeń w holu wejściowym z płyt g-k : szatni, portierni oraz pokoju ćwiczeń na instrumentach muzycznych. Montaż luksferów, wieszaków szatniowych, ławek, lady, okien i drzwi. Posadzki z PCV typu Polyflor 2000 PuR. Docieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych wełną mineralną z przykryciem płytą g-k. Malowanie ścian wg wzornika Caparol farbą lateksową lub silikonową. 2. Roboty elektryczne: - w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Nowa instalacja elektryczna i oświetleniowa portierni, szatni, klatki schodowej i holu. - w zakresie instalowania sprzętu telekomunikacyjnego. Nowa instalacja telefoniczna i komputerowa salki muzycznej i portierni, - w zakresie instalowania alarmów włamaniowych. Rozbudowa instalacji sygnalizacji włamania salki muzycznej, portierni, szatni i holu, w nawiązaniu do instalacji istniejącej, na podstawie przedmiaru. 3. Roboty sanitarne: - w zakresie instalacji c.o. Montaż nowej instalacji c.o. w szatni, portierni i salce muzycznej, oraz przeniesienie istniejących grzejników w holu po dociepleniu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) przedmiar robót na roboty budowlane (konstrukcja i architektura), przedmiar na instalacje c.o. , przedmiar na roboty elektryczne, teletechniczne i sygnalizacji włamania, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, 3) projekt budowlany zawierający części: - konstrukcja, - architektura, - branża sanitarna, - branża elektryczna. Podstawowe parametry budowlano-użytkowe istniejącego budynku DK 502: - budynek dwukondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, - powierzchnia zabudowy 618,0 m2 - powierzchnia użytkowa 962,0 m2 - kubatura 5 800,0 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł. 00/100) Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego nr 92 1560 0013 2026 0026 4138 1005 w GETIN Bank SA Oddział w Łodzi lub w jednej z poniżej podanych form : 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) Oryginały dokumentów 1) -4) oraz informację o sposobie zwrotu wadium należy złożyć razem z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej w następujący sposób : WADIUM DO PRZETARGU NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU DOMU KULTURY 502 W ŁODZI oraz nazwa i adres firmy, nr telefonu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz informację dotyczącą sposobu zwrotu wadium - należy również załączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym Zamawiającego, natomiast wadium wniesione w innych formach zostanie zdeponowane w siedzibie Widzewskich Domów Kultury. Zwrot wadium, w przypadku braku innej dyspozycji Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie na konto, z którego zostało ono przelane na konto Zamawiającego. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,, tj. do dnia 26.05.2009 r. do godz. 09.00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje: a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje: minimum 15 osób, b) osobą lub osobami wyznaczoną(-ymi) na kierownika(-ów) robót posiadającą(-ymi) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, c.o. i elektrycznych i należącą (ymi) do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (tj. przed 20.04.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ tj. budowa lub przebudowa budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 ,00 m3 i o wartości min. ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców . Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę do składanej przez niego oferty wykazu robót i usług, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca wykona wszystkie roboty we własnym zakresie. W przypadku udziału podwykonawców całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (upup), 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (upzp), 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą pzp, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp); 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp), 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 26.11.2008 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ oraz PRZEDMIAR - OFERTA z cenami jednostkowymi), 7) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę, o wartości minimum 300 000,00zł. 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 9) dowód wniesienia wadium. 10) Protokół z wizji lokalnej podpisany przez strony (zał. nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty wymagane: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik-cy robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych konstrukcyjnych, wod. - kan. i elektrycznych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ). Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b) wykaz robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (tj. budowa lub przebudowa budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5 000,00 m3 i o wartości min. ceny ofertowej brutto), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed 20.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) Wykaz robót i usług, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - poza dokumentem wymaganym w punkcie IX.1.7 SIWZ wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Widzewskie Domy Kultury Al.J.Piłsudskiego 133, sekretariat, tel. 0 42 674 90 88. Opłata za formularz SIWZ wynosi 25,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Widzewskie Domy Kultury Al. Józefa Piłsudskiego 133 92-318 Łódź Pokój nr 18 - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.06.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.