eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Remont instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 w Bochni

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-10

Bochnia: Remont instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 w Bochni
Numer og³oszenia: 124964 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia, woj. ma³opolskie, tel. 014 6118412 do 16, fax 014 6118399.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 w Bochni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont o¶wietlenia podstawowego, o¶wietlenia awaryjnego i nocnego, gniazd jednofazowych, gniazd trójfazowych oraz ochrony od pora¿eñ w segmencie E budynku szko³y podstawowej Nr 7 przy ul. Gen. Tadeusza Jakubowskiego 12 w Bochni.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wp³aty wadium w wysoko¶ci 4 000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Do udzia³u w postêpowaniu dopuszczeni bêd± wy³±cznie wykonawcy, którzy z³o¿± wa¿n± ofertê ze wszystkimi za³±cznikami wymienionymi w SIWZ oraz spe³niaj± wszystkie wymagane przez ustawê Prawo zamówieñ publicznych warunki: 2.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy. 2.2. Spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2.3.wyka¿± wykonanie dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów -referencji potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; 2.4. wyka¿±, ¿e osoby i podmioty, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym oraz wyka¿± przynale¿no¶æ kierownika budowy do okrêgowej izby samorz±du zawodowego. 2.5. posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci w wysoko¶ci 200 000 PLN. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 1.o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2.o¶wiadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy; W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci nale¿y do³±czyæ dokumenty: 3.aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nale¿y do³±czyæ dokumenty: 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; 5.dokumenty - referencje- potwierdzaj±ce, ¿e wykazane roboty zosta³y wykonane nale¿ycie; 6.wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶æ; 7.dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie posiadaj± wymagane prawem budowlanym uprawnienia; 8.za¶wiadczenie o wpisie do okrêgowej izby samorz±du zawodowego; W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania siê przez wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty 9. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2, pok. Nr 127, po uiszczeniu w kasie urzêdu op³aty w wysoko¶ci 20 PLN lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 2 - Punkt Obs³ugi Klienta.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.