Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Legnica: Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w zlewni rzeki Odra.
Numer ogłoszenia: 124867 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w zlewni rzeki Odra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów. Wartości szacunkowe zamówienia wynoszą: (Zadanie nr 1- Krzycki Rów, gm. Kotla, Głogów 117 231,44 zł netto,). (Zadanie nr 2 - Południowy, gm. Głogów, Pęcław oraz Mleczarski, gm. Głogów 60 687,32zł netto) (Zadanie nr 3 - Księgińska Struga, gm. Ścinawa, Lubi, Przychowska Struga, gm. Rudna, Ścinawa oraz Dębniak, gm. Ścinawa, Lubin 103 021,40 zł netto). (Zadanie nr 4 - Zimnica, gm. Ścinawa, Lubin 57 359,29 zł netto). (Zadanie nr 5 - Kanał ulgi Baczyny, gm. Lubin 13 691,45 zł netto)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ). - dla część zamówienia nr 2 1 500,00 ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) - dla część zamówienia nr 3 3 000,00 ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ) - dla część zamówienia nr 4 1 500,00 ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) - dla część zamówienia nr 5 400,00 ( słownie: czterysta złotych 00/100 ) Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 15.07.2016r. godz. 9.00. Wadium wniesione w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy wnieść nie później jak w dniu /składania ofert, czyli dnia 15.07.2016 godz. 9.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min.1 usługę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. Dla Zadania I: - min.1 usługę związaną z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp.) na długości minimum: 10 km (usługi nie sumują się); Dla Zadania II: - min.1 usługę związaną z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp.) na długości minimum: 10 km (usługi nie sumują się); Dla Zadania III: - min.1 usługę związaną z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp.) na długości minimum: 15 km (usługi nie sumują się); Dla Zadania IV: - min.1 usługę związaną z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp.) na długości minimum: 10 km (usługi nie sumują się); Dla Zadania V: - min.1 usługę związaną z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp.) na długości minimum: 1 km (usługi nie sumują się); Za główne usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi związane z utrzymaniem cieków lub/i kanałów, (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 7.1.2. niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy) 3. dowód wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 6 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.7, § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Dolnośląskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnica ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica piętro III p.303..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Dolnośląskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnica ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzycki Rów, gm. Kotla, Głogów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Południowy, gm. Głogów, Pęcław oraz Mleczarski, gm. Głogów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Księgińska Struga, gm. Ścinawa, Lubi, Przychowska Struga, gm. Rudna, Ścinawa oraz Dębniak, gm. Ścinawa, Lubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimnica, gm. Ścinawa, Lubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kanał ulgi Baczyny, gm. Lubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cieków lub/i kanałów: wycinka krzewów, koszenie skarp i dna, odmulenie, hakowanie itp. Szczegółowy opis prac związanych z przedmiotem zamówienia ujęto w przedmiarach stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Prace należy prowadzić zgodnie z Wytycznymi wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa wejścia do SOK - O/ZUS, bud. 2C.
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Zakup z dostawą przełączników sieciowych rdzeniowych pracujących w klastrze "HA" oraz przełącznika sieciowego agregującego ruch sieciowy"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek z podziałem na 2 części
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
więcej: Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.