eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Przebudowa zatoki parkingowej z chodnikiem przy drodze powiatowej Nr 1314W Parysów - Puznówka - Jaźwiny - do drogi Nr 805 w km 0+440 ÷0+682 str. L

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Wola Rębkowska: Przebudowa zatoki parkingowej z chodnikiem przy drodze powiatowej Nr 1314W Parysów - Puznówka - Jaźwiny - do drogi Nr 805 w km 0+440 ÷0+682 str. L
Numer ogłoszenia: 124867 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zatoki parkingowej z chodnikiem przy drodze powiatowej Nr 1314W Parysów - Puznówka - Jaźwiny - do drogi Nr 805 w km 0+440 ÷0+682 str. L.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy zatoki parkingowej z chodnikiem przy drodze powiatowej Nr 1314W Parysów - Puznówka - Jaźwiny - do drogi Nr 805 w km 0+440 ÷ 0+682 str. L. Roboty drogowe obejmują wykonanie robót rozbiórkowych, chodnika i zatoki parkingowej. Roboty rozbiórkowe to : - rozebranie krawężników betonowych o wym. 20 x 30 z zał. i wywiezieniem na odl. do 2 km w ilości 45 m - rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50 x 50 x 7 cm z zał. i wywiezieniem na odl. do 2 km w ilości 45 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanek min. - bit. gr. 3 cm z zał. i wywiezieniem na odl. do 2 km w ilości 390,2 m2 - rozebranie podbudowy z kruszyw gr. 15 cm z zał. i wywiezieniem na odl. do 2 km w ilości 333 m2 - rozebranie podbudowy z betonu gr. 20 cm z zał. i wywiezieniem na odl. do 2 km w ilości 101,2 m2 Chodnik : - ustawienie krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 45 m - wykonanie koryta mechanicznie w gr. kar. III, gł. koryta 20 cm w ilości 67,5 m2 - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm w ilości 48 m - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm w ilości 67,5 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 67,5 m2 - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm w ilości 67,5 m2. Zatoka Parkingowa: - wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. do 2 km w ilości 378,2 m2 - ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 15 x 30 na ławie betonowej bez oporu w ilości 207 m - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 10 cm w ilości 945,65 m2 - wykonanie podbudowy z chudego betonu gr. w-wy 18 cm w ilości 945,65 m2 - wykonanie ścieku z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm w ilości 56,1 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem . - piask. gr. 3 cm w ilości 87,4 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm w ilości 802,15 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt. 5 i 6 instrukcji dla wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9. ustawy. Informacje powinny być aktualne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.-Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje), 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakim dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem formy władania, 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.-Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z obowiązującymi przepisami) kierownika budowy, 12. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom , 13. Oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, 14. Wstępny harmonogram robót, 15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 16. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.