eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Chełmiec (łączna długość 19751,5 m)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Chełmiec: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Chełmiec (łączna długość 19751,5 m)
Numer ogłoszenia: 124857 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 0-18 4145631, fax 0-18 4145643.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Chełmiec (łączna długość 19751,5 m).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Chełmiec (łączna długość 19751,5 m)w zakresie: Sołectwo Chełmiec: ul. Ogrodowa (dł. 355 m) ul. Kwiatowa (dł. 310 m) ul. Gołębia (dł. 186 m) ul. Łączna (dł. 854 m) Sołectwo Biczyce Dolne: Bycza Łąka, Batalionów Chłopskich w miejscowościach Biczyce Dolne i Chełmiec (dł. 290 m) Banach (dł. 395 m) Do łąk (dł. 458 m) Na osiedle k/Ogorzałka (dł. 150 m) Sołectwo Trzetrzewina: k/Lorka (dł. 188 m) Sołectwo Niskowa: Przez Srebrne do Podrzecza (dł. 225 m) Ciąg dróg Niskowska w Świniarsku i Gaj w Niskowej (dł. 1014 m) Wałem do Świniarska (dł. 635 m) Pod zapusty (dł. 385 m) Sołectwo Mała Wieś Chabrów (dł. 190 m) Narcyzów (dł. 77 m) Sołectwo Marcinkowice Kolonia II (dł. 275 m) Dżykowa-Hajduga (dł. 227 m) Dzioł (dł.389 m) Pod dębem (dł. 202 m) Sołectwo Klęczany Rola (dł. 545 m) Sołectwo Ubiad Dziołek (dł. 575 m) Sołectwo Paszyn Biała Droga (dł. 500 m) Kamieniec (dł. 240 m) Jodłowa Góra (dł. 1950 m) Szczołby (dł. 365 m) Sołectwo Klimkówka Skwarnia w miejscowości Klimkówka i Librantowa(dł. 920 m) Przez Wieś (dł. 125 m) Sołectwo Wielogłowy Zalesie (dł.1090 m) Sołectwo Piątkowa Boguszowa Koniuszowa (dł. 2240 m) Piątkowa Koniuszowa (dł. 920 m) Sołectwo Librantowa Bombówka (dł. 205,5 m) Na Góry (dł. 144 m) Sołectwo Januszowa Magazyn (dł. 244 m) Sołectwo Świniarsko Nowe Osiedle (dł. 65 m) Sołectwo Krasne Potockie Kuźnia Las (dł. 1000 m) Sołectwo Wola Marcinkowska Ciąg dróg Wola M.-Krasne Potockie - Wola Krasne Potockie (dł. 546 m) Sołectwo Naściszowa Do Szumali Wiesława (340 m) Sołectwo Chomranice Łazy Rozdziele (dł. 667 m) Sołectwo Biczyce Górne Krasne Biczyckie k/Migacza (dł. 265) 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9, b) Przedmiary robót dla każdej z dróg, zał. nr 7, c) Dokumentacje projektowe dla każdej z dróg, zał nr 6, 3. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Chełmiec lub na poniżej podane konto bankowe. 2.Wadium może być wnoszone w : 1) pieniądzu ( na konto Urzędu Gminy Chełmiec w Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu Nr 25881100060000001355000014. Za moment wpłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3.Wadium wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 02.07.2008 roku, do godz. 1145 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. rozpatrywane będą oferty, do których załączono; zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia kierownika w branży: - drogowej 2.4. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkt 2.3, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1. oraz 2.2 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określanych w rozdziale VI, pkt 2.3 SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego sekretariat - I piętro pokój nr 14 lub na adres : Zakład Gospodarki Komunalnej Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.