eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, WYPOSAŻENIA KUCHNI ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Kolbuszowa: ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, WYPOSAŻENIA KUCHNI ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 124790 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych im. Komisji Edukacji Narodowej w Weryni , Werynia 501, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271 441, faks 17 2271 332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswerynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, WYPOSAŻENIA KUCHNI ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach zadania: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, WYPOSAŻENIA KUCHNI ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie udzielane w częściach: Część I - zakup sprzętu komputerowego oraz multimedialnego Zestaw komputerowy - 36 sztuk Monitory -36 sztuk Notebook - 3 sztuki Projektor - 2 sztuki Oprogramowanie: pakiet biurowy - 3 sztuki Część II - zakup kserokopiarki Kserokopiarka - 1 sztuka Część III - zakup wyposażenia kuchni Kuchnia gazowa - 1 sztuka Patelnia elektryczna - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 42.96.20.00-7, 39.31.20.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. W przypadku gdy osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1.zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a.z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b.wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy, c.konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie dostaw o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, d.konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, g.w przypadku znacznego opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu lub znacznego opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy z przyczyn przez niego zawinionych h. w przypadku znacznego opóźnienia Zamawiającego w udostępnieniu Wykonawcy pomieszczeń do montażu, dostawy maszyn i urządzeń, i.opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, j.wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, k.wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie dostaw, za które nie odpowiada wykonawca, ł.w przypadku wystąpienia trudności z dotrzymaniem terminu dostawy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, m.w przypadku zawieszenia wykonania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, n. konieczności zmiany harmonogramu prac i finansowania uwarunkowanych prawidłową realizacja projektu pn: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, o. w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. 2.zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3.zmiana zakresu rzeczowego wykonana dostaw zmiana parametrów maszyn, urządzeń, itp., zmniejszenie zwiększenie zakresuw przypadku: a.aktualizacji rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na postęp techniczny lub inne okoliczności a także zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych np. urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie wersji itp., b.zmiany rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na zalecenia producentów maszyn, sprzętu, urządzeń, których spełnienie gwarantuje prawidłowe działanie lub użytkowanie maszyn, sprzętu, urządzeń, c.rezygnacji z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców, d.w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a.zmniejszenia zakresu rzeczowego dostaw tj. rezygnacja z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy ilub prawidłowej realizacji projektu Podkarpacie stawia na zawodowców - o wartość niewykonanych dostaw, b.zmiana stawki urzędowej podatku VAT, c.zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany parametrów oferowanego sprzętu, maszyn i urządzeń, d.w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. 5.zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 6.w zakresie podwykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw, robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, robót, 7.nastąpiła zmiana stanu prawnego Zamawiającego lub Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zswerynia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Agrotechniczno - Ekonomicznych w Weryni im. Komisji Edukacji Narodowej, Werynia 501, 36-100 Kolbuszowa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Agrotechniczno - Ekonomicznych w Weryni im. Komisji Edukacji Narodowej, Werynia 501, 36-100 Kolbuszowa, pokój: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania nr 9.2 POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - zakup sprzętu komputerowego oraz multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 36 sztuk Część I - zakup sprzętu komputerowego oraz multimedialnego Monitory - 36 sztuk Notebook - 3 sztuki Projektor - 2 sztuki Oprogramowanie: pakiet biurowy - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - zakup kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - zakup kserokopiarki Kserokopiarka - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - zakup wyposażenia kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - zakup wyposażenia kuchni Kuchnia gazowa - 1 sztuka Patelnia elektryczna - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.