eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › adaptacja pomieszczenia podziemnego zlokalizowanego pod schodami (południowymi) tarasu widokowego w obrębie Wałów Chrobrego w Szczecinie, na potrzeby toalety publicznej, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: adaptacja pomieszczenia podziemnego zlokalizowanego pod schodami (południowymi) tarasu widokowego w obrębie Wałów Chrobrego w Szczecinie, na potrzeby toalety publicznej, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami, do kontaktów: Teresa Olędzka, Agnieszka Zadernowska, ul. Piotra Skargi 20, 71-423 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4554203 w. 131, fax 091 4554174, e-mail: zadernowska@mzgo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzgo.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Miasto Szczecin; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczenia podziemnego zlokalizowanego pod schodami (południowymi) tarasu widokowego w obrębie Wałów Chrobrego w Szczecinie, na potrzeby toalety publicznej, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin, ul.Komandorska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia podziemnego zlokalizowanego pod schodami (południowymi) tarasu widokowego w obrębie Wałów Chrobrego w Szczecinie, na potrzeby toalety publicznej, zgodnie z projektem, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonymi przez Studio Projektowe \EM-Kwadrat\ Ewa Buszac - Piątkowska, ul. Ks.Anastazji 16/2, 71-669 Szczecin. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót: - uzupełnienie ubytków i konserwacja istniejącej konstrukcji, - osuszenie zawilgoconych elementów konstrukcji żelbetowej oraz ścian ceglanych, - skucie istniejącej posadzki, - przygotowanie podłoża pod płytę fundamentową żelbetową, - przygotowanie wyjść wod.-kan. i elektrycznych, - wylanie płyty fundamentowej wieloprzęsłowej, - wykonanie ścian nośnych I poziomu, - wykonanie schodów żelbetowych, - wylanie płyty stropowej nad poziomem I, - wykonanie ścian nośnych II poziomu, - wykonanie dachów nad częścią jednopoziomową, - wylanie stropu nad poziomem II - wykonanie przebicia w ścianie zewnętrznej dla wyrzutni wentylacji mechanicznej, - wykonanie kanału wyrzutni wentylacji mechanicznej, - wykonanie pozostałych dachów, - uszczelnienie istniejących schodów granitowych, - wykonanie pionów technologicznych, - wykonanie ścianek działowych, - montaż instalacji wod.-kan., wentylacji mechanicznej nawiewno-wywietrznej i instalacji elektrycznej, - wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, oraz wykończeniowych posadzki, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie sufitów podwieszanych, - prace wykończeniowe, - montaż wyposażenia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z projektem budowlano-wykonawczym, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 100

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, spełniający warunki określone w art.22 ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Wykonawcy, którzy wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonali minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna roboty remontowe jak i realizację nowych obiektów bądź ich części z uwzględnieniem branż : budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, na kwotę nie mniejsza niż 500.000 zł brutto. 2. Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykażą minimum po : - 1 osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności sanitarnej; - 1 osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności elektrycznej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek ze wskazanych osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego uprawnienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum : - 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osobę posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności sanitarnej; - 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności elektrycznej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek ze wskazanych osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 5), posiadają wymagane uprawnienia tj.: zaświadczenia stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu terytorialnego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz raz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w wyżej wymienionym okresie wykonał minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna roboty remontowe jak i realizację nowych obiektów bądź ich części z uwzględnieniem branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, na kwotę nie mniejsza niż 500.000 zł brutto. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgo.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata gotówką lub w formie przelewu - termin płatności 14 dni, od dnia wystawienia faktury VAT, za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia pobieraną z siedziby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:15, Dział Techniczny Miejski Zakład Gospodarki Odpadami ul. Piotra Skargi 20 71-423 Szczecin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.