eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Wykonanie ciagu pieszego ( chodnika ) przy drodze w miejscowości Czajowice, działka nr 526/2 w Czajowicach - odcinek dł. 1593 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Wielka Wieś: Wykonanie ciagu pieszego ( chodnika ) przy drodze w miejscowości Czajowice, działka nr 526/2 w Czajowicach - odcinek dł. 1593 mb
Numer ogłoszenia: 124746 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś 80, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, fax 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciagu pieszego ( chodnika ) przy drodze w miejscowości Czajowice, działka nr 526/2 w Czajowicach - odcinek dł. 1593 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie ciągu pieszego (chodnika) przy drodze w miejscowości Czajowice działka nr 526/2 w Czajowicach - odcinek dł. 1593 mb (CPV: 45 23 31 61 - 5) 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają przedmiary robót (ROZDZIAŁ IV), stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1)warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2)wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3)warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4)zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 6. Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót 7. Wykonawca zapewnia wykonanie uzgodnień projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 8. Wykonawca uzgadnia objazdy i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK. Zamówienie publiczne poniżej 5.150.000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 12 tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej oferowanej ceny dla każdej z nich. 2mieć w dyspozycji personel: - kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3 mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.3 - samochody samowyładowcze- szt. 3 - zagęszczarki płytowe - szt 4 Ocena spełnienia warunkow nastapi na podstawie analizy załączonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY dot. Wykonawcy 1Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty załączyć jeżeli dotycz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne załączyć jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. załączyć jeżeli dotycz. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność oraz oświadczeniami o gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika budowę oraz osoby uprawnionej do kierowania ruchem drogowym 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 5 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora ewentualnie telefon, wartość robót oraz czas trwania zamówienia podać daty. Wymagane minimum: 2 dwie zrealizowane roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej oferowanej ceny dla każdej z nich. 9 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, na załączniku Nr 4 zatytułowanym Potencjał techniczny, lub opis wyposażenia technicznego firmy. Wymagane minimum potencjału technicznego: - koparko-ładowarka - szt.3 - samochody samowyładowcze- szt. 3 - zagęszczarki płytowe - szt 4 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 6 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 5 do oferty z adnotacją nie dotycz. Ponadto do oferty należy dołączyć: 12 . Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . 13. Kosztorys ofertowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.