eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12471

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ropczyce: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, do kontaktów: Teresa Litak, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, tel. 017 22-18-306, e-mail: telitak@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ropczyce.rze.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, Teresa Litak, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczczyce, woj. podkarpackie, tel. (017)22-28-922, fax (017)22-28-571, e-mail: telitak@poczta.onet.pl, www.ropczyce.rze.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe na terenie powiatu ropczycko-sędziszowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych powiatu ropczycko-sędziszowskiego z podziałem na 5 zadań: - zadanie nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce - zadanie nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów - zadanie nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce - zadanie nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. - zadanie nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z kosztorysami ofertowymi, stanowiącymi załączniki do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 600,00zł Zadanie Nr 2 - 500,00zł Zadanie Nr 3 - 800,00zł Zadanie Nr 4 - 600,00zł Zadanie Nr 5 - 500,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - znajdują się w odpowiedniej sytuacji finansowej, tzn. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierownika budowy i majstra robót budowlanych dla wszystkich robót objętych zamówieniem - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadają lub mają dostęp (dzierżawa lub wynajem) do sprawnego specjalistycznego sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia. W przypadku braku własnego sprzętu (również wytwórni mas bit.) należy przedłożyć umowę dzierżawy, najmu sprzętu względnie kupna-sprzedaży mieszanki min-bitum. - posiadający doświadczenie zawodowe jako główny wykonawca, w wykonawstwie robót porównywalnych z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 11:10, Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce pok. 228.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - Drogi leżące na terenie gminy Iwierzyce. 1) Krótki opis: wykonanie remontu cząstkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 - Drogi położone na terenie gminy Ostrów. 1) Krótki opis: wykonanie remontu cząstkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: wq Specyfikcji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - Drogi położone na terenie gminy Ropczyce. 1) Krótki opis: wykonanie remontu cząstkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. 1) Krótki opis: wykonanie remontu cząstkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - Drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz. 1) Krótki opis: wykonanie remontów cząstkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.