eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Dostawa 321 m3 betonu B-30 na przebudowę drogi gminnej w Adamowie gm. Głowaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Głowaczów: Dostawa 321 m3 betonu B-30 na przebudowę drogi gminnej w Adamowie gm. Głowaczów
Numer ogłoszenia: 124704 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, fax 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 321 m3 betonu B-30 na przebudowę drogi gminnej w Adamowie gm. Głowaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 321 m³ betonu B-30 na przebudowę drogi gminnej w Adamowie gm. Głowaczów. Beton B-30 należy dostarczyć samochodem specjalistycznym do przewozu betonu tzw. gruszką i wylać bezpośrednio na budowaną drogę w Adamowie. Dzienna partia dostaw betonu uzależniona będzie od długości przygotowanego do budowy odcinka drogi. Dzienne partie dostawy betonu odbywać się będą na zgłoszone zapotrzebowanie przez Zamawiającego z wyprzedzeniem o 1 dzień roboczy wcześniej - telefonicznie lub faksem. Realizacja rozliczeń za dokonane dostawy odbywać się będzie na podstawie kwitów W-Z i protokólarnym odbiorze każdej dostarczonej partii betonu. Dostawy winny być realizowane z należytą starannością, sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego do wyczerpania przedmiotu umowy. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.41.00 - Gotowa mieszanka betonu Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu : Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi przedłożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Na potwierdzenie posiadania potencjału technicznego Wykonawca musi: - wykazać posiadany potencjał techniczny - sprzęt do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych wszystkich warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4ustawy Pzp Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcędokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi złożyć wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Zamawiającego Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zamawiającego - załącznik nr 3. - Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1-załącznik nr 4. - Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia. - Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonaną dostawę. - Formularz - Oferta Przetargowa z wykorzystaniem wzoru zamawiającego - zał. nr 1. - Parafowany wzór umowy - zał. nr 2. -Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. -Wypełniony formularz kosztorys cenowy zał. nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczow, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.