Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-21
Galewice: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice
Numer ogłoszenia: 124699 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106039 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice w zakresie realizacji n/w zadań: a) zadanie 1 - organizacja placu zabaw (zakup, dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Osieku - oddział przedszkolny). Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię lub wydruk z katalogu lub strony internetowej oferowanych urządzeń wraz z opisem parametrów. b) zadanie 2 - dostosowanie pomieszczeń (zakup i dostawa wyposażenia toalet: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach), c) zadanie 3 - wyposażenie (zakup, dostawa i montaż: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia do kuchni, mebli, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarki: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach). Do oferty należy dołączyć zdjęcie lub fotografie lub wydruk z katalogu lub strony internetowej wraz z opisem parametrów, należy podać markę, typ/model oferowanych n/w produktów: zmywarka, lodówka, kuchenka gazowo - elektryczna, tablica interaktywna, projektor, laptop, drukarka, kserokopiarka. 2. Drukarki i kserokopiarki w zestawie winny zawierać komplet tonerów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacki przedszkolnej. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie to oznacza, że mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować przedmioty o podanych parametrach lub wyższych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy tj. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej specyfikacji/opisu, z której będzie wynikać spełnienie min. parametrów określonych przez Zamawiającego. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, fabrycznie nowy i bez wad, oryginalnie zapakowany, dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych tj. w oddziałach przedszkolnych z przeznaczeniem dla dzieci w wieku 3-5 lat. 7. Wszystkie zaoferowane przedmioty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, które Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w dniu dostawy. Oferowane produkty nie mogą zawierać szkodliwych dla zdrowia ftalanów. 8. Miejsca realizacji zamówienia: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej Biadaszki, Biadaszki 29, 98-405 Galewice, b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Niwiskich, Niwiska 22, 98-405 Galewice, c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Osieku, Osiek 112, 98-405 Galewice, d) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Ostrówku, Ostrówek 15, 98-405 Galewice, e) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Węglewicach, Węglewice, ul. Szkolna 9, 98-405 Galewice. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich używanie, nie spełniają wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt oraz zapewni jego rozładunek. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum: a) tablica interaktywna - 36 miesięcy, b) sprzęt z grupy AGD, sprzęt ICT, urządzenia peryferyjne oraz urządzenia na plac zabaw, meble - 24 miesiące, c) pomoce dydaktyczne, zabawki i pozostałe artykuły z wyłączeniem materiałów plastycznych - 12 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.51.00.00 - Lalki 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.10.00.00 - Meble 39.51.54.00 - Rolety 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacki przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234026,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316965,06
Oferta z najniższą ceną: 300777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 316965,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GALEWICE
- "Remont Nawierzchni Jezdni i Chodników na Ulicach Akacjowej, Lipowej, Sosnowej, Świerkowej i Wieluńskiej w Galewicach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Przebudowa placu zabaw w Publicznym Przedszkolu nr 2 im. Kubusia Puchatka w Białobrzegach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.