eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanychkomputerów stacjonarnych PC, serwerów, notebooków, monitorów LCD, drukarek laserowych, drukarek atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, print serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS,



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, serwerów, notebooków, monitorów LCD, drukarek laserowych, drukarek atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, print serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS, zewnętrznego dysku twardego oraz oprogramowania komputerowego.
Numer ogłoszenia: 124658 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, fax 022 6852065, 8364561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: przetargi@itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, serwerów, notebooków, monitorów LCD, drukarek laserowych, drukarek atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, print serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS, zewnętrznego dysku twardego oraz oprogramowania komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC (64 szt.) - Część I zamówienia; notebooków (11 szt.) - Część II zamówienia; serwerów (4 szt.), pamięci zewnętrznej do serwera komputerowego (1 szt.)- Część III zamówienia; monitorów LCD (68 szt.) - Część IV zamówienia; drukarek laserowych (16 szt.), drukarek atramentowych (3 szt.), urządzeń wielofunkcyjnych (3 szt.), skanerów (3 szt.), print serwerów (2 szt.) - Część V zamówienia; zasilaczy awaryjnych UPS (65 szt.), zewnętrznego dysku twardego (1 szt.) - Część VI zamówienia; oraz oprogramowania komputerowego (Microsoft Office 2007 - Word, Excel, Power Point, Outlook - wersja dla użytkowników edukacyjnych lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 46 licencji; Microsoft Visio Pro 2007 PL BOX lub równoważny w ilości: 3 nośniki, 3 licencje; Microsoft Visual Studio Pro 2005 lub równoważny w ilości: 1 nosnik, 1 licencja; Microsoft Windows XP Professional SP2b Polish 1pk OEM lub równoważny w ilości: 5 nośników, 5 licencji; ABBY FineReader 8.0 Pro PL lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 1 licencja; Adobe PhotoShop CS2 lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 3 licencje - Część VII zamówienia. Zamawiający dopuszcza w w Części I, II, III oraz VII zamówienia zaoferowanie oprogramowania równoważnego. Za oprogramowanie równoważne Zamawiający uzna w pełni kompatybilne, o identycznej funkcjonalności co wyspecyfikowane, pracujące w środowisku MS Windows.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie Części I zamówienia w wysokości 3000 zł oraz w zakresie Części III zamówienia w wysokości 3500 zł. W zakresie pozostałych części zamówienia wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia o porównywalnym charakterze i wartości co przedmiotowe zamówienie, Uwaga: powyższy wymóg dotyczy każdej części zamówienia osobno. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: par 1 ust. 1 pkt. 2 i 3, par. 1 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga: 1) oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystwaionego nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwegio oodziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ksy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) wykazu dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw o charakterze i wartości podobnych do przedmiotowego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, ww. warunek będzie rozpatrywany dla każdej część osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 01-494 Warszawa, ul. Księcia Bolesława 6, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 2 i 3 w godzinach: 8:00 - 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 13:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 01-494 Warszawa, ul. Księcia Bolesława 6, Budynek nr 1, Kancelaria Jawna, pok. nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne (64 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne (64 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki (11 szt).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki (11 szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwery komputerowe (4 szt.), pamięć zewnętrzna do serwera komputerowego (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwery komputerowe (4 szt.), pamięć zewnętrzna do serwera komputerowego (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory LCD (68 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD (68 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne (3 szt.), drukarki laserowe (16 szt.), drukarki atramentowe (3 szt.), print serwery (2 szt.), skanery (3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne (3 szt.), drukarki laserowe (16 szt.), drukarki atramentowe (3 szt.), print serwery (2 szt.), skanery (3 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zasilacze awaryjne (65 szt.), zewnętrzny dysk twardy (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze awaryjne (65 szt.), zewnętrzny dysk twardy (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie komputerowe: Microsoft Office 2007 (Word, Excel, Power Point, Outlook) wersja dla użytkowników edukacyjnych lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 46 licencji; Microsoft Visio Pro 2007 PL BOX lub równoważny w ilości: 3 nośniki, 3 licencje, Microsoft Windows XP Professional SP2b Polish 1pk OEM lub równoważny w ilości: 5 nośników, 5 licencji, ABBY FineReader 8.0 Pro PL lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 1 licencja, Adobe PhotoShop CS2 lub równoważny w ilości: 1 nośnik, 3 licencje. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego. Za oprogramowanie równoważne Zamawiający uzna w pełni kompatybilne, o identycznej funkcjonalności co wyspecyfikowane, pracujące w śrosowisku MS Windows..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.