eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń biurowo-technicznych wraz z wymianą wykładziny w Studio Euro w obiekcie Polskiego Radia S.A, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie (znak sprawyDK/WPzp-48/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Warszawa: Remont pomieszczeń biurowo-technicznych wraz z wymianą wykładziny w Studio Euro w obiekcie Polskiego Radia S.A, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie (znak sprawy: DK/WPzp-48/10)
Numer ogłoszenia: 124611 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowo-technicznych wraz z wymianą wykładziny w Studio Euro w obiekcie Polskiego Radia S.A, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie (znak sprawy: DK/WPzp-48/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowo-technicznych wraz z wymianą wykładziny w Studio Euro w obiekcie O-1 Polskiego Radia SA przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie. Zakres rzeczowy robót obejmuje: naprawę i uzupełnienie uszkodzonych tynków, wykucie z muru zbędnych drzwiczek, wsporników, kratek. Wymianę zniszczonej wykładziny dywanowej rulonowej i w płytkach 50 x 50 na wykładzinę posiadającą parametry antystatyczne, trudnozapalne oraz przeznaczone do stosowania w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej. Wymianę cokołów przypodłogowych na cokoły PCV z wklejonym paskiem wykładziny dywanowej. Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi z przygotowaniem powierzchni. Malowanie rur, grzejników, parapetów i stolarki drzwiowej farbą olejną. Zamawiający informuje, że remont prowadzony będzie w czynnym obiekcie studyjno - emisyjnym. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastąpienie urządzeń i materiałów ze wskazanymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem, wymienionymi w dokumentacji technicznej, urządzeniami i materiałami równoważnymi, tzn. nie powodującymi zmian projektowych, o identycznych parametrach technicznych określonych w projekcie technicznym, o identycznej trwałości i tych samych kosztach eksploatacji oraz posiadającymi identyczną gwarancję..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości 50.000,00 PLN brutto każda, obejmujące swoim zakresem prace: tynkarskie, malarskie, wymianę wykładzin dywanowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium /spełnia/nie spełnia/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, dysponujących osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót budowlanych, legitymującego się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania technicznego budowy i robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium /spełnia/nie spełnia/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony /Formularz oferty/ na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony /Warunki gwarancji/ na Załączniku nr 7 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty bez zwiększenia jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia , a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego funkcjonowanie lub uniemożliwiłoby realizację jego zadań statutowych. Zmiana treści umowy z uwzględnieniem treści ust 2 będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności : 1)zmiany nazw podmiotów będących stronami umowy , 2)zmiany w okresie obowiązywania umowy przepisów prawa, w tym podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 320 piętro III (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 11:45, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń biutowo - techniczynych wraz z wymianą...(DK/WPzp-48/10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.