To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Siedlce: na obsluge techniczną imprezy plenerowej organizowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w Siedlcach pn Dni Siedlec, która odbędzie się na Siedleckich Błoniach od ul. Północnej
Numer ogłoszenia: 124540 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107800 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury w Siedlcach, ul. Pułaskiego 6, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6322750, faks 025 6442157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury Miasta Siedlce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na obsluge techniczną imprezy plenerowej organizowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w Siedlcach pn Dni Siedlec, która odbędzie się na Siedleckich Błoniach od ul. Północnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej prób przed koncertem oraz koncertu plenerowego, który odbędzie się w dniu 11 czerwca 2011 r. na Błoniach Siedleckich od ul. Północnej (gotowość do odbycia prób o godz. 8.00) obejmująca: - Wynajem sceny (wymiary 12 m na 10 m, zadaszona, dach łukowaty, horyzont oraz boki sceny zamaskowane siatką przeciwdeszczową, wietrzną, możliwość zawieszenia reklam, schody z boku sceny z dwiema poręczami) - transport, montaż i demontaż -Podesty pod perkusje o wymiarach 3 m x 2 m - 3 sztuki -Stanowisko realizatora frontowego 3 m x 4 m x 0,3 m, zadaszone - 1 sztuka -Stanowisko realizatora monitorowego, zadaszone - 1 sztuka -Nagłośnienie i oświetlenie zgodnie z zapotrzebowaniem artystów - ridery zespołów stanowią załączniki do niniejszego przetargu tj. załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4, transport, montaż, demontaż oraz obsługa podczas trwania prób oraz koncertu plenerowego -Konstrukcje pod system nagłośnieniowy (wieże 2,5mx2,5mx10m) - 2 sztuki -Ekran diodowy o powierzchni 5mx3,5 m - 1 szt., kamery 2szt., urządzenie do sterowania - 1 szt., konstrukcja do zamontowania ekranu oraz 2 osoby do obsługi kamer, transport, montaż i demontaż -Zabezpieczenie sceny: płotki zabezpieczające (około140 mb długości wraz z transportem, montażem i demontażem) -Zapewnienie trzech agregatów prądotwórczych o mocy 250 kVA i 250 kVA + 500 kVA z paliwem, zapewniających niezależną obsługę energetyczną prób oraz koncertu plenerowego, przez cały jej czas trwania wraz z osobą posiadającą uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Zapewnienie również dostępu do energii elektrycznej dla zaplecza sceny -Zapewnienie garderób dla artystów wraz z cateringiem wg następującej specyfikacji: 1.jedna garderoba dla 12 osób (namiot o wymiarach 6mx3m bez okien) wraz z następującym wyposażeniem: lustro, krzesła dla 12 osób, stoliki - 3 szt., gniazdka 230V - 2 szt, napoje chłodzące tj. 6 litrów soków, 12 małych butelek wody niegazowanej, 3 termosy 1,5 l kawy, 3 termosy 1,5 l. herbaty, cukier, mleczko do kawy, 60 kanapek w tym 20 wegetariańskich, 4 kg owoców (banany, winogrona, mandarynki itp.) 2.garderoba dla 13 osób- jeden namiot dla 3 osób drugi namiot dla 10 osób (namioty: o wymiarach 10m x 5m bez okien i 3x3 bez okien), wraz z następującym wyposażeniem: duże lustro, dwa ręczniki, rolka ręczników kuchennych, urządzenie do ogrzania namiotu, krzesła - 13 sztuk, stoły - 4 szt., gniazdka 230 V - 3 szt., napoje: sprite 2 szt. po 1 l, coca - cola 3 butelki po 1 l, red bull bez cukru - 12 szt., soki - 10 l, sok Tymbark -jabłko/brzoskwinia w szklanych butelkach 6 sztuk, woda mineralna Żywiec niegazowana w małych butelkach - 14 szt. gazowana 6 sztuk, 4 termosy po 1,5 l kawy, 4 termosy po 1,5 l herbaty, cytryny - szt. 2, miód - 250 ml, mleko do kawy, owoce - 5 kg (banany, winogrona, mandarynki itp.), snaki - 5 paczek, dwa gniazda elektryczne, 3.jedna garderoba dla 6 osób (namiot o wymiarach 3 m x 3 m bez okien) wraz z następującym wyposażeniem: 1 stół, 6 krzeseł, lustro, gniazdko 230 V, napoje tj. 6 dużych butelek wody mineralnej Żywiec, 1 termos 1,5 l kawy, 1 termos 1,5 l herbaty 4.jedna garderoba dla 6 osób (namiot o wymiarach 3 m x 3 m bez okien) wraz z następującym wyposażeniem: 1 stół, 6 krzeseł, lustro, gniazdko 230 V, napoje tj. 6 dużych butelek wody mineralnej Żywiec, 1 termos 1,5 l kawy, 1 termos 1,5 l herbaty 5.jedna garderoba dla 12 osób (namiot o wymiarach 6 m x 3 m bez okien) wraz z następującym wyposażeniem 2 stoły, 12 krzeseł, gniazdko 230 V.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEMOL MAXIMA S.C. B. CHRÓŚCIEL, M. MATWIEJCZYK, 08-110 SIEDLCE, UL. SIENKIEWICZA 37, 08-110 SIEDLCE, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77490,00
Oferta z najniższą ceną: 74900,85 / Oferta z najwyższą ceną: 77490,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja i przeprowadzenie festiwalu ekologicznego - kampanii telewizyjnej - eventu o tematyce ekologicznej, uzdrowiskowej, klimatycznej".
- "Organizacja i przeprowadzenie festiwalu ekologicznego - kampanii telewizyjnej - eventu o tematyce ekologicznej, uzdrowiskowej, klimatycznej".
- Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez sieć kin DCF z podziałem na 8 części: Cz. 1-6 (kino DCF we Wrocławiu), Cz. 7 (kino Piast w Legnicy), Cz. 8 (kino LOT w Jeleniej Górze)
- Usługa najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.