eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych w tymtuszy, tonerów, bębnów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Kielce: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych w tym: tuszy, tonerów, bębnów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Kielcach
Numer ogłoszenia: 124344 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88414 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421307, faks 41 3442825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych w tym: tuszy, tonerów, bębnów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych w tym: tuszy, tonerów, bębnów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Kielcach, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi do siedziby Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu, zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3.Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia ilości materiałów eksploatacyjnych stanowią wyłącznie podstawę do ustalenia ceny ogółem oferty na potrzeby rozstrzygnięcia postępowania. Ilości poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego, łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty 264 000,00 zł brutto. 4.Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, a materiały eksploatacyjne -oryginalne lub równoważne (tonery, tusze, bębny oraz inne urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia) muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Muszą pochodzić z bieżącej produkcji (2011 rok) i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Wykonawca oferujący równoważne materiały eksploatacyjne musi dołączyć do oferty wzór opakowania oferowanego produktu równoważnego, w postaci wydruku strony producenta lub fotografii. 5.Zamówienie obejmuje dostawę wyłącznie nowych i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych danego producenta. Wyklucza się produkty refabrykowane, reprodukowane i regenerowane. 6.Zalecane jest, aby oferowane materiały eksploatacyjne były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego oraz zamawianych w niniejszym postępowaniu. 7.W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty odpowiedniej dokumentacji (opis) potwierdzającej, że materiały nie są regenerowane, oraz spełniają wymogi co do wymaganej jakości, wydajności oraz kompatybilności ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 8.W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania ekspertyzy oraz naprawy urządzeń, gdy zastosowanie takich materiałów eksploatacyjnych będzie przyczyną awarii urządzeń. Ekspertyza zlecana będzie przez Zamawiającego producentowi lub autoryzowanemu przedstawicielowi producenta urządzenia. W przypadku, gdy awaria urządzenia spowodowana użyciem takich materiałów eksploatacyjnych stanie się przyczyną utraty gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia jego zobowiązań w zakresie świadczenia na swój koszt usług serwisowych w okresie trwania gwarancji oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń. 9.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność o standardzie jakościowym określonym w załączniku nr 1 do SIWZ (wg oświadczenia producenta, pomiaru wydajności przy 5% zaczernieniu lub wg ISO/IEC 19752). Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ nazwy własne, oznaczenia producenta użyte są w celu określenia standardu jakościowego. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, oświadczenia lub normy potwierdzające, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada wydajność nie mniejszą od żądanej. 10.W momencie, gdy producent zmieni numer katalogowy materiału eksploatacyjnego na inny niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zmienionego materiału eksploatacyjnego w tej samej cenie co poprzedni. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany materiałów eksploatacyjnych w momencie gdy producent zmieni numer katalogowy produktu na inny niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 12.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości i zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, oraz zapewnia należyte bezpieczeństwo sprzętu, b)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone w przypadku, gdy awaria urządzenia spowodowana będzie użyciem takich materiałów eksploatacyjnych. c)jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu, d)materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb na podstawie zamówień jednostkowych do siedziby Zamawiającego pod adresy: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, III piętro, pokój 311 Starostwo Powiatowe w Kielcach Wydział Komunikacji i Transportu ul. Malików 150, II piętro, pokój 32, e)Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego, w godz.7:30 do 14:30 od poniedziałku do piątku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31945,89

  • Oferta z najniższą ceną: 29302,29 / Oferta z najwyższą ceną: 39393,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.