eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont połaci dachu z robotami towarzyszącymi na budynku B al. Niepodległości 12 w Poznaniu - ETAP III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Poznań: Remont połaci dachu z robotami towarzyszącymi na budynku B al. Niepodległości 12 w Poznaniu - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 124336 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60805 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont połaci dachu z robotami towarzyszącymi na budynku B al. Niepodległości 12 w Poznaniu - ETAP III..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku Bod strony podwórza ul. św. Marcin - III ETAP. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia został szczegółowo określony w projekcie pt. Remont dachu budynku Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12, stanowiącym załącznik do siwz i obejmuje między innymi: ułożenie dachu z dachówki karpiówki podwójnie w koronkę (wg decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków należy zastosować karpiówkę firmy Creaton typ Sakral w kolorze naturalnej czerwieni),wymianę łat , naprawę lub wymianę elementów więżby dachowej, zabezpieczenie konstrukcji środkami impregnacyjnymi, ułożenie foli izolacyjnej, wykonanie obróbek blacharskich rynien wiszących, stojących, rur spustowych, wymianie stolarki zewnętrznej, wykonanie instalacji odgromowej. Konieczne do wykonania roboty związane z III etapem remontu, których nie można było przewidzieć w fazie projektowania i przygotowania dokumentacji przetargowej Wykonawca wykona na zlecenie Zamawiającego, jako roboty dodatkowe zgłaszane do wykonania i zaakceptowania przez Zamawiającego w formie protokołów konieczności. Roboty dodatkowe podlegają odrębnemu zleceniu przez Zamawiającego i objęte będą umową o ich wykonanie. Szczegółowy sposób wykonania robót będących przedmiotem zamówienia został opisany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik do siwz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia posiadają właściwości i cechy, a w szczególności parametry techniczne, nie gorsze od opisanych w dokumentacji technicznej i zostaną akceptowane przez Zamawiającego. Przedmiot powyższego zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej siwz, wiedzą techniczną oraz prawem budowlanym. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania części robót i dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WA.SZ.DACH Sp. z o.o. Hurtownia Pokryć Dachowych, ul. Sycowska 49, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264509,42

  • Oferta z najniższą ceną: 264509,42 / Oferta z najwyższą ceną: 448187,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.