eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa kompleksowego żywienia pacjentów SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Kielce: Usługa kompleksowego żywienia pacjentów SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 124260 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3493500, 3493521, faks 41 3493505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego żywienia pacjentów SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego żywienia pacjentów SP ZOZ MSW przez okres 12 miesięcy (zgodnie z zał. 5 i 6 do SIWZ). Świadczenie usługi polegać będzie na wytwarzaniu, dostawie posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem dietetyczno-ilościowym i harmonogramem wydawania. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 6 do SIWZ. Kompleksowe żywienie pacjentów obejmie w skali roku ok. 4280 osób (19 000 osobodni) . Wykonawca na czas realizacji umowy zabezpieczy szpital w wózek transportowy zamknięty do rozwożenia posiłków i naczyń w oddziałach szpitalnych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Usługi objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca.2010 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(tekst jednolity Dz. U. 2010.136 poz.914 z późń. zm.), a w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli.Termin płatności za faktury - 30 dni od daty otrzymania. Czas obowiązywania umowy 12 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    -zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej -certyfikat systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli (HACCP) -decyzja/protokół z kontroli Wojewódzkiej/Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o zachowaniu warunków sanitarno-epidemiologicznych dotyczących rozdzielności zmywania naczyń kuchennych i transportowych oraz środka do transportu posiłków -zezwolenie/decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności związanej z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy w kuchni przygotowującej posiłki dla szpitala -oświadczenie Wykonawcy o poniesieniu odpowiedzialności za koszty związane z przedłużeniem hospitalizacji pacjenta spowodowanej zatruciem pokarmowym potwierdzonym przez Sanepid -sprawozdanie z przeprowadzonych badań w zakresie kaloryczności i składu procentowego(białka, tłuszcze, węglowodany)posiłków wydawanych dla pacjentów z kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla szpitala -wyniki badań mikrobiologicznych sprzętu kuchennego i rąk personelu z 2012 roku - aktualny arkusz oceny stanu sanitarnego Zakładu Żywienia Zbiorowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz cenowy, wg załącznika nr 1 , 5 i 6 do SIWZ Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu wg załącznika nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej oferty lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy mający siedzibę/ miejsce zamieszkania za granicą składają równorzędne dokumenty i oświadczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Aktualny arkusz oceny stanu sanitarnego Zakladu Żywienia Zbiorowego - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny towarów objętych umową mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany cen urzędowych, zmiany stawek VAT na oferowane towary, Wprowadzenie zmiany obliguje Wykonawcę do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wprowadzonych zmianach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51 pokój 223.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51 pokój 242-sekretariat Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.