Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Bartoszyce: Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Bartoszycach.
Numer ogłoszenia: 124178 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Warszawska 3, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762 28 54, faks 0-89 762 28 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Bartoszycach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie (raz na miesiąc - lub w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego) materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek, wymienionych w formularzach cenowych - załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Dostawy transportem Wykonawcy i na jego koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.29.25.00 - Linijki 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.50.00 - Tablice 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9 10-416, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75932,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65954,57
Oferta z najniższą ceną: 65954,57 / Oferta z najwyższą ceną: 87892,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69,70-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały, które są przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Kierując się wykładnią językową, ustawowe pojęcie - powszechnie dostępny, należy rozumieć, jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 17 kwietnia 2009 r., sygn. KIO/KU 10/09 - Przykładem dostaw wyrobów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (chodzi o średni standard), są produkty spożywcze, paliwo, materiały biurowe itp.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 Im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach
- Sukcesywna dostawa rękawic medycznych
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Usługi drukowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.