Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Sopot: Wykonanie robót budowlanych - Rekonstrukcja latarni na wieży Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w Sopocie przy Placu Zdrojowym 3 dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot.
Numer ogłoszenia: 124159 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - Rekonstrukcja latarni na wieży Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w Sopocie przy Placu Zdrojowym 3 dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych - Rekonstrukcji latarni na wieży Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w Sopocie przy Placu Zdrojowym 3 dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot. 2.Planowany do remontu obiekt zlokalizowany jest na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot, w dawnym Zakładzie Balneologicznym w Sopocie, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 865 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 18.05.1982 r. (nowy numer decyzji 1009). 3.Podstawowym celem robót jest rekonstrukcja latarni wieńczącej wieżę do lat 60-tych XX wieku. Rekonstruowana latarnia jest posadowiona na zwieńczeniu Zakładu Balneologicznego. Wysokość posadowienia latarni - około 32,5 m nad poziomem morza. W związku z funkcjonowaniem przewodu spalinowego wewnątrz murowanego komina, latarnia musi zapewnić funkcje wylotu spalin, a temperatura spalin na wylocie zgodnie z danymi technicznymi, nie powinna przekraczać poziomu 95 st. C. Z badań porównawczych zdjęć archiwalnych oraz stanu istniejącego wynika, że trzon latarni powinien posiadać wysokość ok. 480 cm, iglica ok. 370 cm. Stan istniejący: Mury wieży są murowane z cegły ceramicznej, częściowo dziurawki na zaprawie wapiennej , grubość od 2 cegieł do 1 cegły z przewagą murów 1 ½ cegły. Na koronie murów drewniane murłaty ok. 16 x 16 cm. Stan murów zadowalający, brak jest czytelnych uszkodzeń konstrukcji. Więźba dachowa jest drewniana, z drewna sosnowego, oparta na krzyżowym drewnianym stropie z belek ok. 24 x 20 cm. Krokwie podstawowe, stolec oraz przepustnice głównie o wymiarach ok. 13 x 13 do 15 x 15 cm. Brak widocznych uszkodzeń konstrukcji. Konstrukcja deskowana, pokryta blachą ocynkowaną, malowana w kolorze zielonym. Trzon komina: komin murowany z cegły kominowej (klinowej) na zaprawie wapienno/cementowej, tynkowany, usztywniony dodatkowo żelbetowymi spiralnymi schodami, biegnącymi po jego obwodzie. Brak istotnych, widocznych spękań na trzonie komina. 4.Przedmiot zamówienia w ujęciu całościowym określa dokumentacja projektowa z listopada 2007 r. wykonana przez Biuro Badawczo-Projektowe AGENCJA DART Jacek Gzowski składająca się z: a)Kosztorysu nakładczego, stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ, b)Projektu budowlano-wykonawczego (architektura i konstrukcja), stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ, c)Projektu konstrukcyjnego - wykonawczego - Obliczeń statycznych - w opracowaniu inż Janusza Wójcika, stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ, d)Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w opracowaniu Marka Skolimowskiego - Usługi Budowlane, stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ, e)Przedmiaru robót, stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ, Powyższa dokumentacja dostępna jest również w formie elektronicznej [metapliki] na stronie internetowej Zamawiającego: www.wzr.com.pl 5.Zamawiający udostępni oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, w którym będą wykonywane roboty budowlane oraz wizji lokalnej przyległego terenu dla oceny warunków dojazdów i dojść oraz możliwości zastosowania sprzętu związanego z wykonywaniem robót, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Panem inż. Marianem Olbromskim tel. 691-788- 606 lub Panią inż. Elżbietą Labentz pod nr telefonu (0-58) 555-7-527. 6.Inwestycja winna zostać zrealizowana zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr UA-III/7353/575/07 z dnia 30.11.2007 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Sopotu oraz Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Znak ZN-4151/7884/2007 z dnia 5 listopada 2007 r. 7.Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 8.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji warunków realizacyjnych robót zgodnie z projektem, przepisami bhp i ppoż.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału - sytuacja podmiotowa wykonawców : I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj. Wykonawcy, którzy: a/ w zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest od Wykonawcy, aby zrealizował - [tj. rozpoczął i zakończył] należycie - w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane o wartości jednostkowej powyżej 100.000 zł brutto, zaś w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest dysponowanie kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579), bądź posiada zaświadczenie o kwalifikacjach stosownie do § 13 w/w rozporządzenia, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : a/ w zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest od Wykonawcy, aby zrealizował - [tj. rozpoczął i zakończył] należycie - w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane o wartości jednostkowej powyżej 100.000 zł brutto, zaś w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest dysponowanie kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b/ w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia wskazanego w punkcie I lit.c. wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia minimum 100.000,00 zl, III.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b oraz warunków szczegółowych wskazanych w pkt.II lit.a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 - 6 informacji o oświadczeniach i dokumentach; ze wskazaniem, że w zakresie warunku szczegółowego określonego w punkcie II a/ w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 i 4 o oświadczeniach i dokumentach zaś w zakresie warunku szczegółowego określonego w punkcie II a/ w zakresie - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 3, 5 i 6 informacji o oświadczeniach i dokumentach; c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c oraz warunku szczegółowego wskazanego w pkt.II lit.b - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.7 i 8 informacji o oświadczeniach i dokumentach; d/ w zakresie warunku wskazanego w pkt. I lit.d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 9 informacji o oświadczeniach i dokumentach;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 3. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 4. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie oraz dat i miejsc wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie /np. referencje/ - stanowiącego załącznik numer 3 do SIWZ, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, tu w przypadku, gdy Wykonawca zamierza podzlecić roboty - wypełnia oświadczenia według wzoru - Załącznik nr 5 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane łącznie: - dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie o przynależności tego kierownika do właściwej izby samorządu zawodowego, - oświadczenie tego kierownika o posiadaniu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych bądź kopia zaświadczenia stosownie do § 13 rozporządzenia Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.nr150, poz.1579) 6.złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 10. wypełnionego FORMULARZA OFERTY- stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 11.kosztorys ofertowy w postaci wypełnionego, wyliczonego i podpisanego przez Wykonawcę kosztorysu nakładczego - zgodny z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, przy czym wypełnić należy: na stronach od 2 do 11 - kolumny: koszt jedn., R, M i S, podsumować na stronie 11 wartości R, M, S i powiększyć o narzuty kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu, na stronie 5 i 11 - dokonać podsumowań w tabelkach, na stronie 12, 13 i 14 - kolumny: cena jedn., wartość i podsumować, na stronie tytułowej - wpisać podstawowe stawki i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. 2. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych . 3. Procedury odwoławcze : W niniejszym postępowaniu odwołanie nie przysługuje. 1. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.III ppkt.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. III ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 1. Warunki dotyczące zamówienia - wymagane wadia i gwarancje : Wniesienie wadium - nie jest wymagane 2. Główne warunki finansowania i płatności: Finansowanie wykonania robót budowlanych - Rekonstrukcji latarni na wieży Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w Sopocie przy Placu Zdrojowym 3 realizowana będzie w formie dotacji Samorządu Województwa Pomorskiego - nr 91/UM/DMW/2008 z dnia 26.02.2008 r. oraz dotacji Miasta Sopot. Płatność do 21 dni od doręczenia faktury po wykonaniu prac w dwóch etapach - 30% i 70% zakresu robót. 3. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. 10. Termin realizacji zamówienia : Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 10 października 2008 r. Całkowity ostateczny termin realizacji robót ustala się do dnia 10 października 2008 r., z tym, że na Wykonawcy ciąży obowiązek zrealizowania i zafakturowania następującego stopnia zawansowania robót, w następujących terminach: a)Wykonanie 30% całkowitego zakresu robót budowlanych w terminie do 10 sierpnia 2008 r., - płatność do 31 sierpnia 2008 r. b)następne wykonanie 70% (łącznie 100%) całkowitego zakresu robót budowlanych w terminie do dnia 10 października 2008 r. - płatność do 31 października 2008 r. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Sadzenie krzewów, bylin i pnączy na terenie miasta Sopotu wraz z pielęgnacją
- Analiza zagospodarowania wód w zlewni "Wylotu C" wraz z modelem hydrologicznym i hydraulicznym oraz opracowaniem danych przestrzennych do systemu GIS.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie budowy głównych wyłączników prądu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.