eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 15/ZP/2009 na dostawę narzędzi endoskopowych wg V pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Kraków: Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 15/ZP/2009 na dostawę narzędzi endoskopowych wg V pakietów.
Numer ogłoszenia: 12414 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.tpnet.pl/umowy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 15/ZP/2009 na dostawę narzędzi endoskopowych wg V pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: składanie ofert na części wg V pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : Pakiet I: 4.700,00 zł Pakiet II: 1.200,00 zł Pakiet III: 640,00 zł Pakiet IV: 940,00 zł Pakiet V: 160,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. VI.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie: dostaw narzędzi do ECPW; tamowania krwawień i poszerzania zwężeń przewodu pokarmowego, stentów samorozprężalnych do protezowania zwężeń przewodu pokarmowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VI.1.a i VI.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. VI.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. VI.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. VI.5. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - załącznik nr 5A lub 5B do specyfikacji; Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie (wersję A lub B) właściwe dla podmiotu składającego ofertę. b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - według załącznika nr 3 do specyfikacji. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż: pakiet I 169.000,00 zł; pakiet II 43.000.00 zł; pakiet III 22.000,00 zł; pakiet IV 34.000,00 zł; pakiet V 5.600,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy (a w przypadku pkt. 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 : 2.1. pkt. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. pkt. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im.L.Rydygiera Os.Zł.Jesieni 1 Kraków Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:30, miejsce: WSS im.L.Rydygiera Os.Zł.Jesieni 1 Kraków Dziennik Podawczy Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: a) Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Bloku Operacyjnego. b) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie banku zwanym bankiem endoprotez tzn.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia w oparciu o zamówienia ilościowo asortymentowe składane przez Zamawiającego po wyczerpaniu danego asortymentu. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyty przez Zamawiającego asortyment. c) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia faksem potwierdzonego pisemnie. d) Możliwość dostaw awaryjnych do 48 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego faksem. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin ważności przedmiotu zamówienia : nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. b) Zaoferowane endoprotezy muszą być kompatybilne z posiadanym przez tutejszy Szpital instrumentarium. c) W przypadku, gdy zaoferowany asortyment nie jest kompatybilny z instrumentarium posiadanym przez Szpital; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bezpłatnie instrumentarium Zamawiającemu do użytkowania w okresie trwania umowy. d)Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Zamawiającemu w ramach przedmiotowej umowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA DO ECPW;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.18.42.00-5, 33.16.22.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA DO TAMOWANIA KRWAWIEN I POSZERZANIA ZWĘŻEŃ PRZEWODU POKARMOWEGO;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.18.42.00-5, 33.16.22.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA DO TAMOWANIA KRWAWIEN I POSZERZANIA ZWĘŻEŃ PRZEWODU POKARMOWEGO;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.18.42.00-5, 33.16.22.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BALONY DO POSZERZANIA ZWĘŻEŃ;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.18.42.00-5, 33.16.22.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V STENTY PLASTIKOWE DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH I TRZUSTKI, SZCZOTKI CYTOLOGICZNE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.16.20-2, 33.18.42.00-5, 33.16.22.00-5, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.