eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na przygotowywaniu i podawaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiua) w wieku 3-6 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do przedszkola, b) w wieku 7-13 lat - dot



Ogłoszenie z dnia 2007-07-21

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na przygotowywaniu i podawaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiu: a) w wieku 3-6 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do przedszkola, b) w wieku 7-13 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do szkoły.
Numer ogłoszenia: 124090 - 2007; data zamieszczenia: 21.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9, ul. Solskiego 13, 52-401 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3635153, fax 0-71 3635153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkolno-przedszkolny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na przygotowywaniu i podawaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiu: a) w wieku 3-6 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do przedszkola, b) w wieku 7-13 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na przygotowywaniu i podawaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiu: a) w wieku 3-6 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do przedszkola, b) w wieku 7-13 lat - dotyczy dzieci uczęszczających do szkoły. CPV 15894210-6 2. Dzieci przedszkolne: a) ilość dzieci, objętych żywieniem - 143, b) rodzaje posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, 3. Dzieci szkolne: a) ilość dzieci, objętych żywieniem - 140, b) rodzaje posiłków: obiad, 3. Termin wykonania zamówienia: a) od dnia 01.09.2007r. do 30.06.2009r. b) godziny wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych: I śniadanie godzina 8:30, II śniadanie: godzina 11:30, obiad: godzina 13:15. c) godziny wydawania posiłków na dzieci szkolnych: obiad od godziny 11:30 do godziny 13:30. 4. Miejsce realizacji zamówienia: a) Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wykonaniu posiłków udostępnia kuchnię znajdującą się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 we Wrocławiu ul. Solskiego 13, Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu kuchni zawiera załącznik nr A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. b) Zamawiający na czas wydawania posiłków udostępnia kuchnię znajdującą się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 we Wrocławiu ul. Solskiego 13 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 we Wrocławiu ul. Wiejska 24. Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu kuchni zawiera załącznik nr B do Opisu Przedmiotu Zamówienia. c) posiłki - obiady przygotowane w budynku ZSP na ul. Solskiego 13, na potrzeby grup dzieci uczęszczających do ZSP na ul. Wiejskiej 24 winny być transportowane w termosach. Brudne termosy nie mogą zostawać w placówce do dnia następnego. d) do przewozu posiłków pomiędzy ZSP przy ul. Solskiego 13 do ZSP przy ul. Wiejskiej 24, Wykonawca zapewni samochód przystosowany do transportu środków spożywczych, dopuszczonych przez sanepid. d) Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowywani posiłków - I śniadania i II śniadania dla grup dzieci uczęszczających do ZSP na ul. Wiejskiej 24, w kuchni zlokalizowanej w budynku przy ul. Wiejskiej 24. e) posiłki dla dzieci przedszkolnych wydawane będą w budynku przedszkola na ul. Solskiego 13 - stołówka ( parter budynku ) i ul. Wiejskiej 24 - sale przedszkole. f) posiłki dla dzieci szkolnych wydawane będą w budynku szkoły przy ul. Solskiego 13 - stołówka ( parter budynku ). 5. Posiłki winny spełniać Normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki. 6.1. W przypadku dzieci przedszkolnych zapotrzebowanie na dany dzień Zamawiający będzie przekazywał pisemnie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:30 każdego dnia. 6.2. W przypadku dzieci szkolnych zapotrzebowanie raz na miesiąc Zamawiający będzie przekazywał pisemnie Wykonawcy, najpóźniej w 1 dzień kolejnego miesiąca. 7. Wykonawca winien przedstawić 4 jadłospisy rozpisane na dekady. W 1 dekadzie jadłospis winien zawierać: a) dzieci przedszkolne: - I śniadanie :różnorodne zupy mleczne (płatki kukurydziane ,ryżowe ,suchary ,biszkopty ,zacierka)do tego kanapki w zależności od rodzaju obiadu z jajkiem, serem białym lub żółtym ,wędlina, parówka na gorąco lub pasty mięsno -jajeczne lub serowe z zielenina (pomidor ,ogórek ,sałata, szczypior lub rzodkiewka ) - II śniadanie: 2x w tygodniu bulka słodka i soczek (w te dni gdy dzieci maja basen) kanapki z wędliną i pomidorem ,parowka na gorąco z kawa zbożowa ,bułka z miodem i kakao ,koktajle owocowe lub owoce (sezonowe) z biszkoptami ,bułka z pasta rybna i jajkiem ,chałka z miodem lub nutellą i mleko ,budyń lub kisiel i owoc i ciasteczka . - obiady: 4 posiłki mięsne (1x udko 1x schab 1x pierś z kurczaka1x kotlet mielony ), 3 posiłki pół-mięsne, 2 posiłki bezmięsne-mączne, 1 posiłek -ryba. b) dzieci szkolne: obiady: 4 posiłki mięsne (1x udko 1x schab 1x pierś z kurczaka1x kotlet mielony ), 3 posiłki pół-mięsne, 2 posiłki bezmięsne-mączne, 1 posiłek - ryba.. c) przedłożone do oferty jadłospisy winny zawierać dokładnie wyszczególnione-opisane posiłki wraz z ich gramaturą. d) przedstawione jadłospisy będą obowiązywały przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca winien realizować jadłospisy naprzemiennie od nr 1 do nr 4. Zmiany w jadłospisie można dokonywać tylko za zgodą obu stron. W drodze aneksu do umowy. e) W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy, tzw. suchy prowiant. O planowanej wycieczce Zamawiający poinformuję Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem. UWAGA: jadłospisy winny być przygotowane i podpisane przez osobę posiadające odpowiednie uprawnienia tj. dietetyka. 8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia winien: a) przygotowywać posiłki zgodnie z przedstawionymi do oferty jadłospisami, b) posiadać zapasy żywności niezbędne do wykonywania posiłków na dany dzień, c) transportować posiłki dla dzieci przedszkolnych z ul. Solskiego 13 na ul. Wiejską 24, d) porcjować i wydawać posiłki oraz w przypadku dzieci przedszkolnych podawać je do stolików, e) myć i wyparzać naczynia, f) sprzątać pomieszczenia bloku żywieniowego tj. kuchnię oraz stołówki i sale przedszkolne udostępnione przez Zamawiającego na czas przygotowania i wydawania posiłków. 9. Wykonawca będzie ponosił koszty zużytych mediów w wysokościach ryczałtowych oraz wskazań liczników i podliczników: a) wywóz nieczystości stałych, b) energii cieplnej, c) energii elektrycznej, d) wody ciepłej i zimnej oraz ścieków, e) gazu, Opłaty za zużyte media ustalane będą na koniec danego miesiąca rozliczeniowego. 10. Za udostępnienie pomieszczeń do przygotowywania posiłków Wykonawca zapłaci Zamawiającemu czynsz w wysokości 700 zł netto miesięcznie + należny podatek VAT. Czynsz będzie płatny do 10 dnia każdego miesiąca. 10.1. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. 10.2. W przypadku pomieszczeń na ul. Wiejskiej 24 Wykonawca własnym kosztem i staraniem zobowiązany jest do konserwacji windy do transportowania posiłków. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz pomieszczeń kuchni, wydawalni i zmywalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 pln.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 3 usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla min. 150 osób; f) wykonali/wykonują w/w usługi należycie, g) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min: 2 samochodami przystosowanymi do przewozu żywności, h) dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. min. - 1 dietetykiem - 3 wykwalifikowanymi kucharzami z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym, i) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,00 zł, j) załączą dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5 ust. 2 pkt. 2,3,5,6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 , poz. 605). 2 Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5 ust. 2 pkt. 2,3,5,6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 , poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp15.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9 ul. Solskiego 13 52-401 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.