Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Krzyżanowice: Zagospodarowanie centrum wsi Krzyżanowice poprzez rekonstrukcję deptaku - łącznika ulic Głównej z Moniuszki, obejmujące budowę i przebudowę jezdni i chodników z elementami starobruku
Jeśli wniosek zostanie dofinansowany zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach PROW 2007-2013
Numer ogłoszenia: 124029 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi Krzyżanowice poprzez rekonstrukcję deptaku - łącznika ulic Głównej z Moniuszki, obejmujące budowę i przebudowę jezdni i chodników z elementami starobruku
Jeśli wniosek zostanie dofinansowany zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach PROW 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z zagospodarowanie centrum wsi Krzyżanowice poprzez rekonstrukcję deptaku - łącznika ulic Głównej z Moniuszki, obejmujące budowę i przebudowę następujących jezdni i chodników, z elementami starobruku:
- łącznik ulic Głównej z Moniuszki o dł. 152,5 m z parkingiem na 10 stanowisk postojowych, układem chodników, ławkami, zielenią i oświetleniem - o nawierzchni z kostki granitowej brukowej wraz z podbudową;
- część ul. Moniuszki o dł. 51,0 m - o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie, z parkingiem na 7 stanowisk postojowych - o nawierzchni z kształtki betonowej brukowej na podbudowie;
- odcinek chodnika przy ul. Krajowej nr 45 - ul. Wyzwolenia wraz z wjazdami do posesji - o nawierzchni z kształtki betonowej brukowej na podbudowie.
2) Zakres wykonania zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze; roboty w zakresie nawierzchni dróg, roboty w zakresie instalowania urządzeń oświetlenia zewnętrznego oraz sadzenia roślin i małej architektury.
W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania , wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego), lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in. zabezpieczyć geodezyjna obsługę inwestycji (m.inn. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, chodnika i mediów oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego ( m. in. czynności związanych z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu, powiadomieniem o tym Powiatowy Zarząd Dróg oraz GDDKiA, zgodnie z zatwierdzonymi projektami - na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innych czynności z Bhp i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót (m.inn związanych z nośnością wykonanej podbudowy); czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.:
- Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
- Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum: 1 budowy lub przebudowy drogi lub chodnika o nawierzchni z kostki granitowej brukowej wraz z podbudową; minimum 1 budowy lub przebudowy drogi lub chodnika z kształtki betonowej brukowej na podsypce cementowo piaskowej wraz z podbudową oraz 1 drogi o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z podbudową, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających.
- Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie;
elektrycznych i elektroenergetycznej z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie;
należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.:1 spycharką lub równiarką, 1 koparko - ładowarką, 1 rozkładarką mas, 1 walcem wibracyjnym i 2 zagęszczarkami do gruntu.
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400.000,00 zł.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
- Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, pok. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeśli wniosek zostanie dofinansowany zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach PROW 2007-2013.
INNE PRZETARGI KRZYŻANOWICE
więcej: przetargi KRZYŻANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.