eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wyznaczenie nośności zgodnie z normą PN-85/S-10030 (wyznaczenie klasy) dla obiektów w ciągu dk 22 w km 14+729 w m. Słońsk, w km 29+374 w m. Krzeszyce, w km 34+332 w m. Graby, w km 42+772 w m. Rogi, w km 105+888 w m. Dobiegniew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Zielona Góra: Wyznaczenie nośności zgodnie z normą PN-85/S-10030 (wyznaczenie klasy) dla obiektów w ciągu dk 22 w km 14+729 w m. Słońsk, w km 29+374 w m. Krzeszyce, w km 34+332 w m. Graby, w km 42+772 w m. Rogi, w km 105+888 w m. Dobiegniew
Numer ogłoszenia: 123989 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyznaczenie nośności zgodnie z normą PN-85/S-10030 (wyznaczenie klasy) dla obiektów w ciągu dk 22 w km 14+729 w m. Słońsk, w km 29+374 w m. Krzeszyce, w km 34+332 w m. Graby, w km 42+772 w m. Rogi, w km 105+888 w m. Dobiegniew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyznaczenie nośności zgodnie z normą PN-85/S-10030 (wyznaczenie klasy) dla obiektów w ciągu dk 22 w km 14+729 w m. Słońsk, w km 29+374 w m. Krzeszyce, w km 34+332 w m. Graby, w km 42+772 w m. Rogi, w km 105+888 w m. Dobiegniew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN. 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: Projektant- 1os. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do projektowania oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.Staż po uzyskaniu uprawnień - 3 lata;Wykonał 2 podobne opracowania (wykazać w Formularzu 3.2. w rubryce nr 5) Uwaga: Przez użyte w powyższej tabeli określenie podobne opracowania należy rozumieć dokumentację o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. 7.2.3 Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem o odpowiedniej klasie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. A Sprzęt wyposażenie komputerowe-1 Zestaw komputerowy B Oprogramowanie licencjonowane-1 Programy umożliwiające realizację zamówienia oraz dające możliwość odczytu przez Zamawiającego (oprogramowanie kompatybilne z MS Office). C Zaplecze laboratoryjne umożliwiające wykonanie badań - Sprzęt i urządzenia laboratoryjne umożliwiające wykonanie badań opisanych w pkt. 2 do 5 części B Opisu Przedmiotu Zamówienia. 7.2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dokumentacje, z których każda jest rodzajowo porównywalna z przedmiotem zamówienia i o łącznej wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: wg średniego kursu NBP na dzień podpisania umowy podając datę podpisania i kurs. 7.3Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. 7.4.Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może posłużyć się Formularzem 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt 7.2.1. 1) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. 8.2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Potencjał kadrowy. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby. 8.2.3. Potencjał techniczny, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymagany dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Musi on potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. IDW. W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy w Potencjale technicznym, że będzie dysponował danym sprzętem i urządzeniami, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i urządzeń. 8.2.4. Wykaz wykonanych usług Doświadczenie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. IDW. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. 8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć dowolny dowolni Wykonawca y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA/O/ZG,ul. Boh. Westerplatte 31,65-950 Zielona Góra lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (wniosek o przesłanie SIWZ powinien zawierać pełną nazwę firmy, NIP).Cena formularza 20,00 PLN...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, 65-950 Zielona Góra przy ul. Bohaterów Westerplatte 31, w pokoju nr 4, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.mówienie jest finansowane ze środków budżetowych. 2. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.amawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.