Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Wrocław: Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice
SZP.10.341-06/13
Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13
Numer ogłoszenia: 123878 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji , Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice SZP.10.341-06/13 Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 kg tj. 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2. 2)Przewidywana wielkość zakupionego do końca obowiązywania umowy siana wynosi: - 300 000 kg tj. 300 ton. 3) Zakup siana będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości sprzedaży siana na potrzeby Zamawiającego. Pojedyncze zakupy realizowane będą na podstawie każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji sprzedaży siana w terminie do 4 dni od dnia pisemnego, telefonicznego lub przesłanego faksem złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. . 5)Zamawiający odbierać będzie dostarczane siano własnym transportem i na własny koszt. 6)Odbiór siana odbywać się będzie w punkcie odbioru wskazanym przez Wykonawcę. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia siana przeznaczonego na sprzedaż spełniającego poniższe cechy: Siano : wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%. Siano musi być świeże, zielone lub bladozielone o świeżym przyjemnym zapachu. Włókna twarde i luźne. Siano powinno być wyleżakowane minimum 6 tygodni przed datą sprzedaży Zamawiającemu.Siano musi być pozbawione takich cech jak m.in.:widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, słomą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. W przypadku stwierdzenia, że przygotowane przez wykonawcę do odbioru siano nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej nie zostanie ono przyjęte, a Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej partii. 3. Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający preferuje aby siano dostarczane było w tzw. małych balach każdy o masie około 20 kg. Dopuszcza się ewentualnie dostawę w dużych balach o masie około 300 kg każdy. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość zakupu: to 1 raz w miesiącu w ilości ok. 54 000 kg. tj. 54 tony..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00 - Siano .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: 1)Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VIII i IX SIWZ, 3)dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy(w tym podpisania oferty); jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik- Wykonawca składa pełnomocnictwo oraz dokument z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa do dokonania takiej czynności. 4)w przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w odpowiednim rejestrze (np.Krajowym Rejestrze Sądowym), a w załączonym odpisie z rejestru, o którym mowa w rozdziale IX pkt 1.2) SIWZ, nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu - dowód złożenia zmian. 5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca, o której mowa w art. 24.ust. 2 pkt. 5 - w postaci wypełnionego załącznika nr 6a do SIWZ lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej w postaci wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6b. 2.Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę czy stosunek łączący wykonawcę tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów powinien dotyczyć w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji
przy al. I.J. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji przy al. I.J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, Sekretariat pok.203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.