Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Szczecinek: Wykonanie, dostawa i montaż drzwi w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 123820 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o , ul. W. Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 374 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż drzwi w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie, dostawa i montaż drzwi w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku wg. załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1i Nr 2 do SIWZ. Zakres robót obejmuje : Stolarka drzwiowa do budynku obejmuje - szt. 5 : ościeżnicę oraz skrzydło drzwiowe z pełnym osprzętem , malowanie . W skład robót towarzyszących związanych z montażem stolarki drzwiowej wchodzi : wykucie z muru ościeżnicy, wykonanie tynków obrobienie murarskie ościeży i montaż progu stalowego, ( tynk ościeży kat. III należy wykonać z zaprawy cementowo - wapiennej ), malowanie ościeży w kolorze poprzednich powłok malarskich . Do wykonania drzwi należy zastosować drewno sosnowe klejone warstwowo, płyciny należy wykonać z drewna naturalnego. Powierzchnię stolarki należy wykończyć powłoką malarską kryjącą ( farba akrylowa ).Właściwości powłoki malarskiej zgodnie z Polską Normą . Okucia drzwiowe - min 3 zawiasy . Do wszystkich drzwi wejściowych do budynków należy zastosować samozamykacze ,zamki z wkładką patentową z ilością kluczy dostosowaną do ilości mieszkań . Drzwi do budynków podlegają obowiązkowi odtworzenia. Należy odtworzyć kształt stolarki drzwiowej, podział i kolorystykę . Stolarka drzwiowa do lokalu obejmuje - szt. 45 : ościeżnicę oraz skrzydło drzwiowe z pełnym osprzętem . W skład robót towarzyszących związanych z montażem stolarki drzwiowej wchodzi : wykucie z muru ościeżnicy, wykonanie tynków zwykłych wewn. kat III na ościeżnicach, gładź gipsowa jednowarstwowa na ościeżach, malowanie dwukrotnie farbą emulsyjną tynków na ościeżach, montaż progu drewnianego . W przypadku zmniejszenia otworu drzwiowego w skład robót towarzyszących wchodzi dodatkowo: przymurowanie do ościeży lub powierzchni ścian ścianki z cegły budowlanej pełnej, przesklepienie otworu nadprożem prefabrykowanym L wraz z osiatkowaniem, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na ścianach , gładź gipsowa jednowarstwowa na ścianach, malowanie dwukrotne w kolorze białym farbą emulsyjną tynków na ścianach. Likwidacja zdemontowanej stolarki leży w zakresie obowiązku Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres robót określają : specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zdjęcia drzwi do budynku oraz wykazy - załączniki Nr 1 i Nr 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmiany przedmiotu zamówienia ( wprowadzenie zamiennego wykazu stolarki ) pod warunkiem nie przekroczenia kwoty ofertowej Wykonawcy, w następujących przypadkach : - lokator dokonał wymiany przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, - odmowy przez lokatora wymiany przedmiotu zamówienia, - wykwaterowanie lokatorów - pustostan, - wykupu lokalu mieszkalnego przez najemcę , - inne uzasadnione przypadki wynikające z zobowiązań finansowych przez najemcę lokalu mieszkalnego wobec wynajmującego. - w przypadku braku wpłaty wynikającej z partycypacji najemcy w kosztach wymiany stolarki ( wyszczególnionej w załączniku nr 2).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.500złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 1 roboty budowlanej z zakresu wykonania i wymiany stolarki drzwiowej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% wartość oferty , potwierdzonej, że została wykonana należycie. 4. Posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnych dokumentów stwierdzających członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. Posiadanie wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania ) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz , że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na temat karalności urzędujących członków władz Wykonawcy. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania ) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Prosimy o załączenie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia . A. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości robót; 4. Projekt umowy z podwykonawcą, jeżeli taki występuje; 5. Wycena indywidualna stolarki drzwiowej zgodnie z załącznikami Nr 1 i Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.szczecinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykupić w punkcie kasowym ZGM TBS przy ul.Wyścigowej 11 sklep KPPD Vanessa i odebrać w ZGM TBS Sp.z.o.o ul. Cieślaka 6b lub za zaliczeniem pocztowy. Cena 15 + koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. ul. Cieślaka 6b, 78-400 Szczecinek ( sekretariat pok.24).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku braku możliwości zastania lokatorów w lokalach ( pobyt w szpitalu , wyjazd za granicę itp., ), lub na pisemną prośbę lokatora wykonania wymiany w innym terminie z uwagi na pobyt w szpitalu, wyjazd, chorobę itp.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowo-sieciowej: serwer wraz z biblioteką taśmową, macierz dyskowa, wdrożenie, szkolenie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku.
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Urzędu Miasta w Szczecinku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.