Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Szczecin: PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 123571 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie., w ramach których zrealizowane będą 2 projekty współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013, pn.: 1). Rewitalizacja RAZEM - Renowacja budynków mieszkalnych w Kwartale nr 23 w Szczecinie: oficyny we wnętrzu kwartału. 2). Rewitalizacja RAZEM - Infrastruktura w Kwartale nr 23 w Szczecinie: tworzenie świetlicy środowiskowej, punktu MOPR, lokali usługowych, infrastruktury technicznej i wykonanie zagospodarowania terenu. oraz nad realizacją wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji. 2. Nadzorowane roboty budowlane będą realizowane na podstawie Decyzje pozwolenia na budowę: nr 16/12 z dnia 04.01.2012r., nr 17/12 z dnia 04.01.2012r., nr 1603/11 z dnia 06.10.2011r. 3. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Projekt budowlany: ZAGOSPODAROWANIE TERENU Etap I-III Plan zagospodarowania terenu Plan zagospodarowania terenu - Architektura, drogi , zieleń Plan zagospodarowania terenu - Architektura, konstrukcja - rozbiórka Plan zagospodarowania terenu - sieci i przyłącza sanitarne Plan zagospodarowania terenu - sieci i przyłącza elektryczne Plan zagospodarowania terenu - Drogi - zjazd Plan zagospodarowania terenu - BIOZ BUDYNEK NR 1 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne BUDYNEK NR 2 i 3 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne BUDYNEK NR 4, 5, 6, 7, 8 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne OPRACOWANIA WYJŚCIOWE Badania geotechniczne Ekspertyzy techniczne Inwentaryzacje oficyn. Projekt wykonawczy: TOM 0 1. Projekt rozbiórek oficyn BGW 22, KJ 45l, WP 34 2. Projekt organizacji placu budowy TOM I ZAGOSPODAROWANIE TERENU - Tom I.A Architektura, Drogi, Zieleń I.A.1. Architektura I.A,2. Zjazd z ul. Królowej Jadwigi I.A.3. Zieleń - Tom I.B SIECI ZEWNĘTRZNE I.B.1. Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne I.B.2. Oświetlenie zewnętrzne i instalacja domofonowa I.B.3. Instalacja monitoringu TOM II BUDYNEK NR 2 - Tom II.A Architektura - Tom II.B Konstrukcja - Tom II.C Instalacje II.C.1. Instalacje sanitarne II.C.2. Instalacje elektryczne TOM III BUDYNEK NR 3 - Tom III.A Architektura - Tom III.B Konstrukcja - Tom III.C Instalacje III.C.1. Instalacje sanitarne III.C.2. Instalacje elektryczne TOM IV BUDYNEK NR 1 - Tom IV.A Architektura - Tom IV.B Konstrukcja - Tom IV.C Instalacje IV.C.1. Instalacje sanitarne IV.C.2. Instalacje elektryczne TOM V BUDYNEK NR 4 - Tom V.A Architektura - Tom V.B Konstrukcja - Tom V.C Instalacje V.C.1. Instalacje sanitarne V.C.2. Instalacje elektryczne TOM VI BUDYNEK NR 5 - Tom VI.A Architektura - Tom VI.B Konstrukcja - Tom VI.C Instalacje VI.C.1. Instalacje sanitarne VI.C.2. Instalacje elektryczne TOM VII BUDYNEK NR 6 - Tom VII.A Architektura - Tom VII.B Konstrukcja - Tom VII.C Instalacje VII.C.1. Instalacje sanitarne VII.C.2. Instalacje elektryczne TOM VIII BUDYNEK NR 7 VIII.1. Architektura VIII.2. Konstrukcja VIII.3. Instalacje sanitarne VIII.4. Instalacje elektryczne TOM IX BUDYNEK NR 8 IX.1. Architektura IX.2. Konstrukcja IX.3. Instalacje sanitarne IX.4. Instalacje elektryczne TOM X PRZEDMIARY Tom X.A Zagospodarowanie terenu X.A.1. Architektura + zieleń X.A,2. Zjazd z ul. Królowej Jadwigi + podwórko 6 X.A.3. Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne X.A.4. Oświetlenie zewnętrzne i instalacja domofonowa X.A.5. Instalacja monitoringu Tom X.B Budynek nr 2 X.B.1. Architektura + Konstrukcja X.B.2. Instalacje sanitarne X.B.3. Instalacje elektryczne Tom X.C Budynek nr 3 X.C.1. Architektura + Konstrukcja X.C.2. Instalacje sanitarne X.C.3. Instalacje elektryczne Tom X.D Budynek nr 1 X.D.1. Architektura + Konstrukcja X.D.2. Instalacje sanitarne X.D.3. Instalacje elektryczne Tom X.E Budynek nr 4 X.E.1. Architektura + Konstrukcja X.E.2. Instalacje sanitarne X.E.3. Instalacje elektryczne Tom X.F Budynek nr 5 X.F.1. Architektura + Konstrukcja X.F.2. Instalacje sanitarne X.F.3. Instalacje elektryczne Tom X.G Budynek nr 6 X.G.1. Architektura + Konstrukcja X.G.2. Instalacje sanitarne X.G.3. Instalacje elektryczne Tom X.H Budynek nr 7 X.H.1. Architektura + Konstrukcja X.H.2. Instalacje sanitarne X.H.3. Instalacje elektryczne Tom X.I Budynek nr 8 X.I.1. Architektura + Konstrukcja X.I.2. Instalacje sanitarne X.I.3. Instalacje elektryczne Tom X.J Rozbiórki oficyn BGW 22p, KJ 45l, WP 34 TOM XII SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Zagospodarowanie terenu, Architektura, Konstrukcja Sieci i Instalacje sanitarne Sieci i Instalacje elektryczne 2. Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zamówienia określają: - Przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami, - Ogólne Warunki Umów o Roboty Budowlane i Ogólne Warunki Umów o Prace Projektowe. - Umowa o kompleksowy nadzór inwestorski. - Umowa z wykonawcą robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 29.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium do dnia 19.06.2012 r. do godziny 14.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę, iż ma do dyspozycji: a). Inspektora branży konstrukcyjno - budowlanej - koordynator prac: -wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub Inżyniera Kontraktu lub Kierownika Budowy przy realizacji: budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku o wartości robót min. 2 000 000 zł, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007r. do 18 czerwca 2012r. b). Inspektora branży sanitarnej: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: nadzorowanie lub kierowanie robotami w swojej specjalności przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007r. do 18 czerwca 2012r. c). Inspektora branży elektrycznej: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: nadzorowanie lub kierowanie robotami w swojej specjalności przy realizacji: budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007 r. do 18 czerwca 2012 r. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 SIWZ - dotyczy oferty wspólnej. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt. II ust. 5 SIWZ; Tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w okoliczności wymienionych poniżej oraz w następujących przypadkach: 1. Wykonawca może zmienić osobę na stanowisku inspektora nadzoru, w przypadkach losowych oraz z jakichkolwiek innych uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednakże musi zawiadomić Zamawiającego o planowanej zmianie oraz uzyskać jego akceptację. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego, pisemnego uzasadnienia; proponowana osoba musi spełniać wymagania podane w SIWZ; 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian wynagrodzenia z tytułu zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi nadzoru budowlanego, przy czym : - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/wnetrze-kw-23-nadzor
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym, po opłaceniu kosztów powielenia SIWZ. Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, (I piętro, Sekretariat Zarządu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przewidywany termin rozpoczęcia robót - lipiec 2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.